Alex.J skrev:Håller på att leta ny ljuddämpare nu kör för det nuvarande med Jolly moto ljuddämpare. Men den är så jävla liten och ful vill ha en som är lite större och snyggare.
Har ni några bra tips ?
Ge mig en länk om ni vet något
steffo skrev:Eftersom avgasystem är otroligt viktiga för att få ut maximal prestanda på 2´-taktare så är ju inte en cross dämpare att rekomendera..
Men kanske för modifikation..
Jolly moto är ju kvalitetsgrejer rakt igen för den delen också.. Synd att kapa det röret..
Men gör som cRoC säger, Ta en cross burk och montera utanpå din ljuddämpare nu.. Då får du ju en som ser aningen större ut
Ähh nu har jag yrat klart..
Mvh, Stefan
HahahaCayLe skrev:Jamarcol
cRoC skrev:Ja du skulle ju kunna montera in din befintliga ljuddämpare i en större, men vad fasen, är det värt den pengen? Tänk på så mkt annat du kan få för vad en dämpare kostar..
Nisse Järnet skrev:Hahaha
Alex.J skrev:Stämmer jag funderar bara på det. Den är ju sjukt ful ser ut som en jävla snopp
Mikael Cagiva skrev:Tack och lov, en liktänkare! Har planerat att göra exakt samma sak med miniburken på Miton
CayLe skrev:Det var tider det...
Trä den över sin gamla dämpare???klotter skrev:Ta och köp en dämpare till en stor hoj, ta ut allt innehåll och
trä den över din gamla dämpare.
Sen e det bara att svetsa ihop dem¨
Både snyggt och maffigt
Mobba inte moppefuckot nu, det är redan synd om han som det är.SpeedAbuser skrev:Trä den över sin gamla dämpare???
Usch och fy!!
SpeedAbuser skrev:Det känns som att jag kan föregå med gott exempel i en sån här tråd i alla fall.
Min älskling med "lagom" stor ljuddämpare.
SpeedAbuser skrev:Det känns som att jag kan föregå med gott exempel i en sån här tråd i alla fall.
Min älskling med "lagom" stor ljuddämpare.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |