Ljudet borta på tv:n. Hjälp!!!

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Helt plötsligt är det inget ljud på tv. Höjer man så mycket det går hör det väldigt svakt om man sitter brevid tv-högtalarna. Det går att få ut ljud genom scarten. Men blir en minimal fördröjning.

Vad fan har hänt??? Har inte råd med en ny tv och jag har när saker lägger av utan anledning.

Jonte VSB R-T skrev:
Helt plötsligt är det inget ljud på tv. Höjer man så mycket det går hör det väldigt svakt om man sitter brevid tv-högtalarna. Det går att få ut ljud genom scarten. Men blir en minimal fördröjning.

Vad fan har hänt??? Har inte råd med en ny tv och jag har när saker lägger av utan anledning.
Koppla in stereon

Haru hemförsäkring?

Det behöver iofs inte kosta så mycket, det är la bara en lite krets som lagt av. Ring verkstan o fråga, de kanske vet om det råkar vara ett standardfel på din modell..

Va ere för TV-modell du har?

Jonte VSB R-T skrev:

Du har tryckt in mute-knappen.

Eller...... så köper du dessa, och kopplar in i hörluraruttaget 79 spänn på teknikmagasinet :hihi

Bifogat

• 120002.jpg
    120002.jpg
    54.8 KB · Visningar: 126
Honkiie skrev:
Går det på hemförsäkringen om tvn går sönder? alla scartar förutom 1 har lagt av på min tv så det vore väl trevligt om det gick på hemförsäkringen.
:7peta

Last edited:
Starstriker skrev:
Du har tryckt in mute-knappen.

Nej. Den hoppar ur om man skulle höja...

Om jag har steron inkopplad kan jag inte lyssna på musik och det blir nån fördröjning. Nu börjar ju "Who am I?".

det är en gammal Nokia så hemförsäkring är väl knappast intresant.

Verkar inte som hörlursuttaget funkar heller...

honkiie skrev:
:7peta

Vafan, nu funkar ju inget som det ska.
Men hursomhelst så är det scartarna eller vad det nu är som styr dom

Ja, eller hur. Det är ju scartarna som styr det som ska fixas inom 24 timmar med mobilfoto med kontaktkort inom O8-regionen. Gärna med plasma och med låg självrisk. Fast tänk på att det då kanske kan innebära färre pickslar till hemmabioanläggning som i sin tur kan leda till högre självrisk, så det gäller att inte skena. Gör man det är man rökt vid eventuell klotning eller vid nästa hockey-VM, så passa er för att välja att putsa för 900 kr istället.

Glasklar tråd. :tummenupp

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick