Ljuset i tunnelen

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Ska köpa rr hoj har två obejekt att välja mellan. En r1 98 som för övrigt är helt orginal i motor samt en cbr 600-00 med mera lull å trimad motor båda cyklarna går för sama pris, snälla ge mig lite råd i mörkret !!!

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Val av hoj är en känslig sak. Alla tyckar att det de själva har är bäst och att alla andra borde ha eller åtminståne vilja ha det samma. Egentilgen vet du nog redan vad du vill ha och det är det du ska välja. Om du ångrar dig senare kan du alltid byta.

Ut ett ekonobiskt perspektiv är en originalmotor klart att föredra. Extra delar och reservdelar är högt prioriterat och då snackar vi inte trendiga slipon utan fjädringskomponenter, drevsatser, grepp, styrhalvor, fotplattor, pinnar och slitdelar såsom bromsbelägg, olja, stift, kedja.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Håller med Teddy som vanligt. Orginalmotor är en fördel de första säsongerna...... Men så har vi ju Mr Ventilsallad himself Packalen som satte i en org-motor av driftsäkerthetsskäl och skicka i stort sett alt som går at skicka.
Jag har på min kant bara haft ett dyrare motorproblem på tre säsonger med mina orginalmotorer.

Egentligen behöver du inte fråga för du köper ändå det du vill ha till slut.

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Hojarna du väljer mellan går ju inte i samma klass, så du får väl fråga dig vilken klass du vill tävla i. Eftersom du självfallet vill piska skitan av Chrille så köper du rettan. :D

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Ankan skrev:
Hojarna du väljer mellan går ju inte i samma klass, så du får väl fråga dig vilken klass du vill tävla i. Eftersom du självfallet vill piska skitan av Chrille så köper du rettan. :D

Alla vill spöa mig av någon anledning. Hade jag varit snabb hade 2000-2005(?) fostrat nya världsmästare.

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Jag vill inte spöa dig, varken på banan eller bredvid. Då kanske du slutar bjuda på kaffe när man kommer förbi och det kan jag inte riskera.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Tja å då fråga vilken klass jag ska köra är väll som att begå självmord. Det lutar åt 600:an å ett riktig BLÅBÄRS år men det ska bli kul som fan!!

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...