LMS-B-race: Helgens hjältar.

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Inte just nu
Stor eloge till Spyan som visade var skåpet ska stå när det verkligen gäller. #68 som kommer från nästan ingenstans och lägger 54-tider, lär du dig starta dominerar du R600 nästa år för du blir väl inte A-förare? #99 som inte kört en meter sedan Sviestadloppet i slutet på maj men ändå får klockan att stanna på 55, det ÄR talang. Jimmy W vet jag också vem det är numera. :Bugar till er alla!

Stort tack till Kickic som hämtade min hoj från sandlådan och Sandell som skruvade ihop den igen medan jag hämtade upp en ny hjälm. :kiss på er

:tummenupp till besiktningsfoket som tänkte på min säkerhet och dömde ut min hjälm, den mest seriösa besiktning jag varit med om i år.

Hatten av för oFFkeFF som spöade mig i vår interna tävling, kommer ärligt talat inte ihåg vad vi slog vad om men du vann äran iaf.

Oscar! :banana

Sist och viktigast, alla funktionärer!!! Extra roligt är det att se LMS A-förare som hjälper till på ett B-race. :klappar

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ja jäklar va vissa körde. Tobbe ska ha en :tummenupp . Har sett skrämmande stark ut de senaste tävlingarna. Men dom stora överraskningarna i R600 var ändå Örjan & Jimmy. Örjan som inte varit under 56or innan fläskar till med en 54-tid. Reeeespekt. O Jimmy kör bara fortare för varje gång. (Men pisk ska han få på Åsen till helgen :7peta )

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Strandelin skrev:
Vi lägger till Kim Friberg också, motorhaveri i racet men kolla kvaltiderna... Var kommer alla snabba talanger ifrån? :confused:

Ja, helt fantastiskt va bra ni kör gubbar!!! Som jag satt o sa till Jonas i bilen på vägen hem. "Min hoj går inte fortare, the grens i nådd"!

Örjan Eden??? var en mycket sypatisk kille som dominerar in första startled, o blev det inte pallplats första gången han kör på banan! Grattis! :banana

Men som alltid, man e glad att man kom imål o att man hade en kul helg. Bra funkisar o allt.

:kiss Erik

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
jorpes skrev:
Örjan Eden??? var en mycket sypatisk kille som dominerar in första startled, o blev det inte pallplats första gången han kör på banan! Grattis! :banana

*host* *host* Den myglarn har allt legat o harvat runt Sviestad mer än de flesta av oss, men han har sannerligen inte kört mycket förrutom det. Som sagt, klart imponerande!

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
LMS skötte detta perfekt! Jag vill vara med nästa år igen!!! :)

Last edited:

spyan

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
CBR 1000RR
Strandelin skrev:
Stor eloge till Spyan som visade var skåpet ska stå när det verkligen gäller. #68 som kommer från nästan ingenstans och lägger 54-tider, lär du dig starta dominerar du R600 nästa år för du blir väl inte A-förare? #99 som inte kört en meter sedan Sviestadloppet i slutet på maj men ändå får klockan att stanna på 55, det ÄR talang. Jimmy W vet jag också vem det är numera. :Bugar till er alla!

Stort tack till Kickic som hämtade min hoj från sandlådan och Sandell som skruvade ihop den igen medan jag hämtade upp en ny hjälm. :kiss på er

:tummenupp till besiktningsfoket som tänkte på min säkerhet och dömde ut min hjälm, den mest seriösa besiktning jag varit med om i år.

Hatten av för oFFkeFF som spöade mig i vår interna tävling, kommer ärligt talat inte ihåg vad vi slog vad om men du vann äran iaf.

Oscar! :banana

Sist och viktigast, alla funktionärer!!! Extra roligt är det att se LMS A-förare som hjälper till på ett B-race. :klappar

tackar !!

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Strandelin skrev:

Tror inte det var mer än äran, men tackar och bockar :)

Diablo

Fulare än någonsin
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -06 Racer
En av dagens segrare, ödmjukt poserande likt kejsar Napoleon ;)
Grattis till vinsten Oscar, tack igen för hjälpen att lappa ihop hojen medan andra lappade ihop mig :tummenupp

Bifogat

• oscar_napoleon.JPG
    oscar_napoleon.JPG
    48.9 KB · Visningar: 128

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Diablo skrev:
Grattis till vinsten Oscar, tack igen för hjälpen att lappa ihop hojen medan andra lappade ihop mig :tummenupp
Vad hände med dig då? Klotat igen :4skrika

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Jag skulle, som funktionär, vilja ge en gigantisk eloge till förarna i helgen.
Inte onormalt många vurpor (tror vi hade en under själva racen) och när det var gulflagg så respekterades dessa på ett föredömligt sätt.

Speciellt mycket ska 600-gänget (har jag för mig att det var) ta åt sig för ert beteende när vi hade en hoj liggandes mitt på banan strax efter Bergskurvan.

På det hela taget en riktigt bra helg. Att jag sedan fick 600 kr i "vägtull" för att jag körde på vägrenen mellan Södertälje och Salem kan vi tala tyst om...

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Diablo skrev:

Vad har du nu gjort???

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Bra helg trots att man fick släpa på 8 hojar som drog av i S-kurvan efter start/målrakan.

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Emmi skrev:
Bra helg trots att man fick släpa på 8 hojar som drog av i S-kurvan efter start/målrakan.

Klaga inte Emmi... Du får snygga(re) muskler av att lyfta skrot. Och tänk på att det bara finns två typer av motorcyklar: Tunga och tyngre.

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Inte just nu
Emmi skrev:

Var det du som arbetade ihop med Alexsandra? Mycket imponerande hur snabbt ni var framme till mig och frågade hur det gick, hann knappt resa mig upp. Fler sådana funktionärer tack! :Bugar

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..

Bifogat

• lms-b2004-7059.jpg
    lms-b2004-7059.jpg
    81.1 KB · Visningar: 187
  • lms-b2004-7060.jpg
    lms-b2004-7060.jpg