jP skrev:DIG för att du bjuder på dig själv!
Strandelin skrev:Var det du som arbetade ihop med Alexsandra? Mycket imponerande hur snabbt ni var framme till mig och frågade hur det gick, hann knappt resa mig upp. Fler sådana funktionärer tack!
#68 Örjan skrev:Jag "myglade" inte riktigt när jag pratade med Erik Jorpes, därimot så sa/menade jag att det var min första tävling på Sviestad. Sorry om det uppstod missförstånd.
Precis, finns det bilder på den? Det var den fetaste vurpa jag sett live, dessutom från första parkett som funktionär, de krokade ihop nästan framför mig och den ena gick ner och föraren gled hela rakan och hojen ännu längre. Otroligt att inte båda vurpade.Diablo skrev:Tog du möjligen några liknande bilder på start/mål-rakan...?
Ninjaboy skrev:Precis, finns det bilder på den?
Strandelin skrev:Sist och viktigast, alla funktionärer!!!
Ninjaboy skrev:Precis, finns det bilder på den? Det var den fetaste vurpa jag sett live, dessutom från första parkett som funktionär, de krokade ihop nästan framför mig och den ena gick ner och föraren gled hela rakan och hojen ännu längre. Otroligt att inte båda vurpade.
Vilka var det som var inblandade i den?
Du ska alltid stajla...Diablo skrev:Det låter som att den ene var jag...
jP skrev:DIG för att du bjuder på dig själv!
jP skrev:men vem får flickornas uppmärksamhet, vinnaren? Glöm.
(megagrymma flätor Emmi, såna vill jag också ha, var köper man )
Lime skrev:Klaga inte Emmi... Du får snygga(re) muskler av att lyfta skrot. Och tänk på att det bara finns två typer av motorcyklar: Tunga och tyngre.
Strandelin skrev:Var det du som arbetade ihop med Alexsandra? Mycket imponerande hur snabbt ni var framme till mig och frågade hur det gick, hann knappt resa mig upp. Fler sådana funktionärer tack!
jP skrev:men vem får flickornas uppmärksamhet, vinnaren? Glöm.
(megagrymma flätor Emmi, såna vill jag också ha, var köper man )
Alltid lyckas man göra nån glad! Och ni vill inte veta vad vi tänker om er...Strandelin skrev:Aah, det var tröst som heter duga, Alexsandra och Emmi, dessa två var kanske förklaringen till att jag såg så glad ut när jag kom in i depån igen?
Fast jag undrar vad de tänker om förarna när de hjälper oss upp på fötter?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|