Vi säljer matlådor i cafét vid lunchtid (de som blir över från funkismaten), sen finns ju alltid korv och hamburgare som vanligt.
Absolut det hade varit den bästa lösningen men jag har helt enkelt inte plats för några matlagningsgrejer.Man kan laga sin egen mat....
Absolut det hade varit den bästa lösningen men jag har helt enkelt inte plats för några matlagningsgrejer.
Tobias, de senaste åren har jag gått till serveringen kvällen före och beställt lunch tillsammans med funkismaten. Har funkat perfekt, förhoppningsvis går det även i år.
Kommer det sändas via både FM och Internet?
Absolut det hade varit den bästa lösningen men jag har helt enkelt inte plats för några matlagningsgrejer.
Tobias, de senaste åren har jag gått till serveringen kvällen före och beställt lunch tillsammans med funkismaten. Har funkat perfekt, förhoppningsvis går det även i år.
Vi gör så att ni som vill ha mat mailar antal och dag till roadracing@lms.se så sammanställer vi en lista och sen hoppas vi på att den finns att hämta i Café Racer runt lunch.
Senast på fredag 10/6 ska ni ha anmält hur mycket mat ni vill ha.
10 st i Superbike
10 st i Superbike
Våga wildcarda då fegis. Du har ju hojen och farten!
Edit: alex: får jag köra skambil iår igen? Jag kan stå för bilen med, så slipper ni jaga sådan..
Bollar frågan vidare till arrangören, vi pratar bara.
Våga wildcarda då fegis. Du har ju hojen och farten!
Edit: alex: får jag köra skambil iår igen? Jag kan stå för bilen med, så slipper ni jaga sådan..
Någon som vet hur många träningar det kommer att bli under fredagen?
Ja, titta! Heja Perra!Sedär ja!
Ett wildcard på The Flying Meatball.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!