LMS Roadracing SM 29-30:e Maj

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Tidschema är på gång, blir samma upplägg som förra året. 20+40+20 min, samma ordning som på lördag och söndag på klasserna. Jag ska bara få tid att göra schemat också. :)

Masen, det är bara att anmäla sig! Alla andra med för den delen!

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
125 GP har flest anmälda as of today, 24 st! :banana

125 GP 24 st
125 jr 23 st
SS1000 21 st
SS600 19 st
250 GP 17 st

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
de e möjligtvis ingen som har 2 sovplatser över som man kan få hyra un sig på?????

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Det blir första gången för mig att fota racing på Sviesta. Har de senaste åren krockat med annat. Så det ska bli kul till helgen.

Kanske lika gärna kan fråga här istället för att leta, någon som vet vem man ska maila angående media-ackreditering?

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Det blir första gången för mig att fota racing på Sviesta. Har de senaste åren krockat med annat. Så det ska bli kul till helgen.

Kanske lika gärna kan fråga här istället för att leta, någon som vet vem man ska maila angående media-ackreditering?

Det löser vi, be nån leta reda på mig när du är på plats så fixar jag det. :)

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Någon som har vägarna förbi Ärla(BB och Lasse A) som ska till SM? Som kan hämta en del gamla däck som jag ska ha?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Kommer betalningsstatus uppdateras en gång till innan fredag eller ska man ta med kvittens på inbetalningen?

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu

förbered dig på ordning och reda och bra service. (dock är deras svarta västar varma i solen):D

och många bra ställen att fota på:tummenupp

gissar att du kommer att ha hittat 10 tal olika bild vinklar (bara i dom 2-3 första krokarna)

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
125GP 25 st
125Jr 23 st
SS1000 21 st
250GP 19 st
SS600 18 st

Det är kul att det är så många anmälda till "tillväxt" klasserna, men sorgligt att det är så få i SM klassen SS600, förra året var det så många att det vid flera tillfälle blev utkvalning.

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
Det är kul att det är så många anmälda till "tillväxt" klasserna, men sorgligt att det är så få i SM klassen SS600, förra året var det så många att det vid flera tillfälle blev utkvalning.

tror att sst600 är klassen med flest efteranmälningar på varenda tävling. (och jag har haft fel för så har jag fel igen/den här gången så bli inte allt för skade glad)

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Angående besiktning:

Vi kör samma tider som raceoffice, d v s fredag 18-21 och lördag 08-09. Naturligtvis är ombesiktning tillgänglig senare också för de som behöver.

Siffror är det noga med i år, ni som känner på er att ni har väldigt fräsiga siffror bör nog kolla hur det syns på mer än 10 meters håll innan ni försöker besikta. Vi kommer att sälja godkända siffror på plats för de som inte vill använda eltejp som många hade i Anderstorp. ;)

Ni som har nya hojar, glöm inte att göra er av med glykolen.

För att få hojen godkänd måste den vara godkänd vid besiktningstillfället, att säga att man najar bromsarna senare är inte ok.

Går det inte att se pluggar med mera får ni ta av underkåpan.

Förbereder ni er också så går det fortare genom besiktningen.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...