LMS Rookie Race 13-14:e augusti

enhjuling

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
R1200GS
Varför får jag så få funkis-anmälningar?
Framförallt, varför har inga förare med trasiga hojar eller A-licens eller nåt annat som förhindrar dem att delta anmält att de kommer och flaggar?
/Stefan

Trasig!

stolpskott
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
2012 Kawasaki ZX6R
Kan man fortfarande göra en sista minutenanmälan? Verkar som om man skulle kunna komma ifrån jobbet nu innan helgen...

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Vilka tider borde man köra för att anmäla sig till R1000?
En snabb titt i listan ger ju noll folk från vanliga bottenstriden i R1000, vilka jag hade planerat att fightas med. Snabb-Håkan & Backman lär väl köra 57-58'or varv på varv, säkert Berg också. Törs man ens anmäla sig om man planerar att köra 1:03 eller ska man vänta tills KM? :gnissla

//Liv Rädd

Last edited:

Hellrider

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2005
Hoj
Inte nu lägre!
Klart du ska köra:)

En snabb titt i listan ger ju noll folk från vanliga bottenstriden i R1000. Snabb-Håkan & Backman lär väl köra 57-58'or varv på varv, säkert Berg också. Törs man ens anmäla sig om man planerar att köra 1:03 eller ska man vänta tills KM? :gnissla

//Liv Rädd

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
En snabb titt i listan ger ju noll folk från vanliga bottenstriden i R1000, vilka jag hade planerat att fightas med. Snabb-Håkan & Backman lär väl köra 57-58'or varv på varv, säkert Berg också. Törs man ens anmäla sig om man planerar att köra 1:03 eller ska man vänta tills KM? :gnissla

//Liv Rädd

Backman som gjorde sitt första gästspel på banan ikväll... jag vetifan om jag kan köra hoj ens längre, nåt är fel...

Berg körde lite snabbare idag efter att ha bytt ut vattenoljan i framgaffeln mot ny finolja utan vatten :D

Man tävlar väl ändå för att det är kul ATT tävla, bästa träning är tävling ;) och för den pengen kontra körtiden i helgen så är det svårslaget.

Kom och kör för att ha roligt, det är viktigast!

Kan man fortfarande göra en sista minutenanmälan? Verkar som om man skulle kunna komma ifrån jobbet nu innan helgen...

såklart du kan! kom o köööööööööör! ;)

Vars tog alla 125-åkare vägen? Jag är tvärsäker på att det fanns fler än 2 för några dagar sen? :va

avanmälningar? :näsblod

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Tänkte köra på lördagen men skulle behöva låna en transponder. Någon som har att lån aut?

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet

//Liv Rädd
Rädd för vad? Att bli varvad?

Min första säsong blev jag varvad av Svensken, Petter mfl varje race men vad gjorde det? Ingenting.

BTW: Kör man 57:eek:r kan man tävla mot de snabba grabbarna i Superbike, om man törs ;)

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
Tänkte köra på lördagen men skulle behöva låna en transponder. Någon som har att lån aut?

Kom förbi mej så kan Du låna min:tummenupp, Och kollade i din munstycks låda men det fanns inga S-munstycken:tummenner Så det är bara att invänta en beställning, Tack ändå

//Micke

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Kom förbi mej så kan Du låna min:tummenupp, Och kollade i din munstycks låda men det fanns inga S-munstycken:tummenner Så det är bara att invänta en beställning, Tack ändå

//Micke
Ska inte du köra då?

Sorry att jag inte hade rätt munstycken.

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
Vars tog alla 125-åkare vägen? Jag är tvärsäker på att det fanns fler än 2 för några dagar sen? :va
Tyvärr har vi idag tvingats ta det tråkiga beslutet att ställa in 125-400 pga för få anmälningar. Vi hade kanske kunnat ha is i magen ytterligare någon dag, men det känns inte schysst mot de två som var anmälda att ge beskedet när de mer eller mindre står i depån redo att köra.

Klart du kan och ska det. :)

//Liv Rädd
Eller så planerar du bara att köra lite snabbare. :)

Skämt åsido, tävling är ju som sagt det bästa sättet att bli snabbare, och att du kanske blir varvad av ett par tre förare är väl ingen katastrof? Det kommer att finnas gott om plats på banan som det ser ut nu med anmälningarna.

Se ovan. Tyvärr har vi fått lov att ställa in din klass pga för få anmälda. :(

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Tyvärr har vi idag tvingats ta det tråkiga beslutet att ställa in 125-400 pga för få anmälningar. Vi hade kanske kunnat ha is i magen ytterligare någon dag, men det känns inte schysst mot de två som var anmälda att ge beskedet när de mer eller mindre står i depån redo att köra.
Grymt tråkigt :(

Kommer det att bli några förändringar i tidschemana pga det, eller är det bara stiltje den tid dom skulle ha kört?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024