RR:Benny
Äldre än gatan du kör på
Ska se vad jag hinner få ihop!
Bytte bakdäck ikväll för att ev. träna imorgon.
Behöver renovera bromsoket bak
Bromsen har legat på & överhettat
Med tur, vilja & medvind... kanske jag kommer.
Ska se vad jag hinner få ihop!
Bytte bakdäck ikväll för att ev. träna imorgon.
Behöver renovera bromsoket bak
Bromsen har legat på & överhettat
Med tur, vilja & medvind... kanske jag kommer.
Vars tog alla 125-åkare vägen? Jag är tvärsäker på att det fanns fler än 2 för några dagar sen?
Vilka tider borde man köra för att anmäla sig till R1000?
En snabb titt i listan ger ju noll folk från vanliga bottenstriden i R1000. Snabb-Håkan & Backman lär väl köra 57-58'or varv på varv, säkert Berg också. Törs man ens anmäla sig om man planerar att köra 1:03 eller ska man vänta tills KM?
//Liv Rädd
Vilka tider borde man köra för att anmäla sig till R1000?
En snabb titt i listan ger ju noll folk från vanliga bottenstriden i R1000, vilka jag hade planerat att fightas med. Snabb-Håkan & Backman lär väl köra 57-58'or varv på varv, säkert Berg också. Törs man ens anmäla sig om man planerar att köra 1:03 eller ska man vänta tills KM?
//Liv Rädd
Kan man fortfarande göra en sista minutenanmälan? Verkar som om man skulle kunna komma ifrån jobbet nu innan helgen...
Vars tog alla 125-åkare vägen? Jag är tvärsäker på att det fanns fler än 2 för några dagar sen?
Rädd för vad? Att bli varvad?Vilka tider borde man köra för att anmäla sig till R1000?
En snabb titt i listan ger ju noll folk från vanliga bottenstriden i R1000, vilka jag hade planerat att fightas med. Snabb-Håkan & Backman lär väl köra 57-58'or varv på varv, säkert Berg också. Törs man ens anmäla sig om man planerar att köra 1:03 eller ska man vänta tills KM?
//Liv Rädd
Kolla med Mattias eller Sege, de har avanmält sig båda tvåTänkte köra på lördagen men skulle behöva låna en transponder. Någon som har att lån aut?
De måste köra.Kolla med Mattias eller Sege, de har avanmält sig båda två
Eller ännu bättre om du kan få med dig dem igen.
Tänkte köra på lördagen men skulle behöva låna en transponder. Någon som har att lån aut?
Ska inte du köra då?Kom förbi mej så kan Du låna min, Och kollade i din munstycks låda men det fanns inga S-munstycken Så det är bara att invänta en beställning, Tack ändå
//Micke
Tyvärr har vi idag tvingats ta det tråkiga beslutet att ställa in 125-400 pga för få anmälningar. Vi hade kanske kunnat ha is i magen ytterligare någon dag, men det känns inte schysst mot de två som var anmälda att ge beskedet när de mer eller mindre står i depån redo att köra.Vars tog alla 125-åkare vägen? Jag är tvärsäker på att det fanns fler än 2 för några dagar sen?
Klart du kan och ska det.Kan man fortfarande göra en sista minutenanmälan? Verkar som om man skulle kunna komma ifrån jobbet nu innan helgen...
Eller så planerar du bara att köra lite snabbare.Vilka tider borde man köra för att anmäla sig till R1000?
//Liv Rädd
Se ovan. Tyvärr har vi fått lov att ställa in din klass pga för få anmälda.Tänkte köra på lördagen men skulle behöva låna en transponder. Någon som har att lån aut?
Ska inte du köra då?
Sorry att jag inte hade rätt munstycken.
Grymt tråkigtTyvärr har vi idag tvingats ta det tråkiga beslutet att ställa in 125-400 pga för få anmälningar. Vi hade kanske kunnat ha is i magen ytterligare någon dag, men det känns inte schysst mot de två som var anmälda att ge beskedet när de mer eller mindre står i depån redo att köra.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|