Lms Rr Sm

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Blev det några biljetter?

Oops, höll på att glömma det. Tre stycken är det tydligen, en är tänkt till föraren och två till mekaniker (du har väl två mekaniker? :D ). Jag antar att det är i armbandsform dessa tre "biljetter". Vill man ha fler så säljs de på plats till reducerat pris som jag inte känner till vad det är (fullt pris är 100 kr).

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det blir inte bara bra startfält, det kommer proffesionella surgubbar och är speakers under helgen också. Fiver ställer upp i klassen "Ju äldre vi blir desto snabbare var vi".
Nu kan ni inte klaga på att Anders Kihlanders kåpor ser för jävliga ut i varje fall. :)
Klarlacken blev pannkaka men det ser ju inte två blindstyren ändå. :tungan

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Oops, höll på att glömma det. Tre stycken är det tydligen, en är tänkt till föraren och två till mekaniker (du har väl två mekaniker? :D ). Jag antar att det är i armbandsform dessa tre "biljetter". Vill man ha fler så säljs de på plats till reducerat pris som jag inte känner till vad det är (fullt pris är 100 kr).

Stämmer som du säger Peter att det är tre per team, vi har tidigare bestämt att man som team kan köpa 5 st för 200 kr, lr 50 kr per st.

/Christer

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag ser att undertecknad ska få möjlighet att visa Freddie Watz hur man klipper chikanen på Sviestad på ett snyggt sätt... Kul!

Last edited:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Kom precis hem från Sviestad. Det tog tid att få in alla ekipage som kom idag men det är snyggt som katten i depån nu i alla fall. :tummenupp

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
Jag har letat o letat:va men inte hittat några hålltider för racen i helgen...
Nån som vet??

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
fattar inte riktigt varför det alltid är så,ändrar scheman i sista stund,gömmer info etc och sedan gnäller alla banor på förarna att de inte betalar eller att de är frågvisa.info om tävling på första sidan en månad före minst betalningen ska vara innsatt.och etxtra kostnader spec. oxå.
tackar vet jag svemo,de är pålitliga,fick tom 2 räkningar med olika ocr så jag verkligen skulle kunna betala min licens:tummenupp

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Sköld kom 02.00, då hade jag inte åkt ännu. :D

Vid den tiden var jag riktigt utslagen, försov mig över en timme till jobbet också. :näsblod

fattar inte riktigt varför det alltid är så,ändrar scheman i sista stund,gömmer info etc och sedan gnäller alla banor på förarna att de inte betalar eller att de är frågvisa.info om tävling på första sidan en månad före minst betalningen ska vara innsatt.och etxtra kostnader spec. oxå.
tackar vet jag svemo,de är pålitliga,fick tom 2 räkningar med olika ocr så jag verkligen skulle kunna betala min licens:tummenupp

Vad är det som är ändrat? TR har varit ute i god tid och där står det mesta som förarna behöver veta. Att folk betalar för sent är ju ett problem - eller tycker du att det är rätt bara för att allmänheten inte har samma info som förarna så är det helt ok att betala sent? :va

Visst skulle man kunna se till att det finns bättre info på hemsidan men det drabbar ju knappast förarna - de har haft tidsschema och regler sedan länge. Jag tror nån ska låta bli alkoholen. :tummenupp

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Officiella resultat finns nu på LMS hemsida:

http://www.lms.se/web/_pages/index_s...Id=1&SektId=83

Gull slaktade allt motstånd i dag men i morgon är Front Row Torkel med!

Jag har letat o letat:va men inte hittat några hålltider för racen i helgen...
Nån som vet??

Om du går till www.lms.se och klickar på Roadracing så har du nyhetssidan där. Kolla på nyheten från 080509, där fanns en massa bra info. Bland annat hade vi speciellt brutit ut tidsschemat från TR för att publik lättare skulle kunna hitta den men någon klant (d v s inte jag :D ) har lyckats radera den nyheten.

Under LMS RR Tävlingar finns infon du söker: http://www.lms.se/web/_pages/index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=1&SektId=81

Tyvärr har betalinfon från den gemensamma anmälan via roadracing.se tydligen inte varit bra och därför har vi lagt ut extra info på vår hemsida. Den kan inte ha varit svår att hitta?

Last edited:

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Tyvärr har betalinfon från den gemensamma anmälan via roadracing.se tydligen inte varit bra och därför har vi lagt ut extra info på vår hemsida.

Det enda roadracing.se gjorde var att länka till lms.se hemsida för betalinfo. Så där borde den isåfall ha legat från första början? :va

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16

Jo om man är insatt så är det lätt.
Men
1. Det är inte förstasidan, man måste klicka på en bild på en mc för att komma till det du menar med förstasidan. Eller är jag ute och cyklar?
2. Det står Sviestadloppet, vem vet vad det är om man inte är insatt? Det står inte något om datum t.ex.
Detta är inga klagomål bara en hjälp att förbättra.

Ang roadracing.se så klickade jag på 125jr och tabellställning och kom då in på förra årets tabell, också ett förslag till förbättring.

/Jocke

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...