LMS RR-Träningar 2009

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
På ditt eget gökur? Hittar dig inte på MyLaps :va

Skönt att se att Otto verkar ha tappat stinget, en 59:a som bäst är ju direkt pinsamt. Hade jag kört så långsamt hade jag bett Göran stryka tiden :D

Jag heter Björn Ericsson denna gången (Ecce). Blev nått strul när dom ändrade namnet i tornet. Det är Ecces transponder på min hoj nämligen...

Så nu är det 59,35, på GAMLA däck :banana

/ Jens

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
På ditt eget gökur? Hittar dig inte på MyLaps :va

Skönt att se att Otto verkar ha tappat stinget, en 59:a som bäst är ju direkt pinsamt. Hade jag kört så långsamt hade jag bett Göran stryka tiden :D

Jag har tappat stinget...
Jag har helt tappat fokus efter dom dåliga resultaten i norge... Jag lämnar striden om pallplatserna till er, jag ska fokusera på öldrickande och jävelskap i depån den här helgen!

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jag har helt tappat fokus efter dom dåliga resultaten i norge... Jag lämnar striden om pallplatserna till er, jag ska fokusera på öldrickande och jävelskap i depån den här helgen!

Fint.

Då vevar jag in bromspumpen då.

Mitt enda aber är ju att jag tröttnar efter 5 varv. Blir ju långtråkigt. Kan vi inte ha 4 race/dag med 5 varv/race istället? Jävlar så stark jag skulle vara då :D

/ Jens

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Jag heter Björn Ericsson denna gången (Ecce). Blev nått strul när dom ändrade namnet i tornet. Det är Ecces transponder på min hoj nämligen...
Jo men visst dåra så att...

Jag tror mer på att det faktiskt var Golf-Björne som var ute och satte ett par snabba varv för att visa hur lätt det är att köra 59:eek:r ;)
Tappat stinget tycker jag är i underkant. Du är helt enkelt slut som autist och borde sälja hojen och börja med golf :slicka

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jo men visst dåra så att...

Jag tror mer på att det faktiskt var Golf-Björne som var ute och satte ett par snabba varv för att visa hur lätt det är att köra 59:eek:r ;)
Tappat stinget tycker jag är i underkant. Du är helt enkelt slut som autist och borde sälja hojen och börja med golf :slicka

Golf-Björne värmde upp med lite golf och kom sedan ut och körde 59or på löpande band!

/ Jens

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Golf-Björne värmde upp med lite golf och kom sedan ut och körde 59or på löpande band!

/ Jens

Du lovade ju att inte säga att det var jag, men ok jag lånade Jens superkawa och visade hur jäffla lätt det är när vinden kommer från stan, det är ju bara att ta höjd i esset och slipa kanten i crossböjen :D som tack lovade Jens på stående fot att ta upp sin sinade golfkarriär som han började med 97 men som han har hållit hemlig för alla.

björn

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Du lovade ju att inte säga att det var jag, men ok jag lånade Jens superkawa och visade hur jäffla lätt det är när vinden kommer från stan, det är ju bara att ta höjd i esset och slipa kanten i crossböjen :D som tack lovade Jens på stående fot att ta upp sin sinade golfkarriär som han började med 97 men som han har hållit hemlig för alla.

björn

:mad:

Abrakadabra

Sporthojsnörd
Gick med
1 Apr 2005
Hoj
WR, TLR
Ni verkar (trots allt) ha det kul på era träningar och ni skriver på ett sätt som gör att jag vill läsa vad som hänt sedan sist. Ni verkar bra på att samordna och ställer upp (som igår) för varandra.

Björn.e, Rookie bibeln kap 1 = riktigt bra beskrivet. Jag har hållit på med andra idrotter och känner igen mycket av det du skrev. Det passar så j-a bra in och jag asgarvarade när jag läste det. :tummenupp
Blir det något kap 2?

Även detta i samma tråd som ovan
Då det är dåligt med tid blir det ett kort kap men alltid nått. :tummenupp

Har de som tränar i Karlskoga någon liknande tråd?

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Misstänkte det, är det många som tränar där?
Jag brukar bara träna på onsdagar i juli då det är heldagar. Funkar bra men tyvärr så delar RR sin träningstid med stödhjuls-nissarna och de har en förmåga att spränga motorer och dra upp grus på banan.

Ja, jag är en fjolla :tungan

Abrakadabra

Sporthojsnörd
Gick med
1 Apr 2005
Hoj
WR, TLR
Jag brukar bara träna på onsdagar i juli då det är heldagar. Funkar bra men tyvärr så delar RR sin träningstid med stödhjuls-nissarna och de har en förmåga att spränga motorer och dra upp grus på banan.

Ja, jag är en fjolla :tungan

Vart får du ut mest av träningen, LMS eller Karlskoga?

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
Någon med nyckel som kommer ut och låser upp ikväll?

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
Tack för hjälpen idag!

Glöm inte att anmäla er till VM i KM!

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...