LMS RR-Träningar 2010

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Jag gick iväg till posteringen efter nya sektionen och frågade om min fotpinne synts till, och det hade den. Den låg i gräset och gömde sig, men den fångades snabbt in och togs in på förhör. Hittills har den inte berättat nånting om varför den valde att lämna skeppet.

Fast det gör egentligen inget att den föll av, det var ju inte så att jag slogs om en pallplats direkt. Roligt var det iaf. Jag kanske till och med skriver en rapport om 'et.

Den kanske inte kände sig tillräckligt förankrad i din körning? Eller i hojen... ;-)

Upp med en rapport! :tummenupp

En mailadress och lite tid :)

Detta var bara ett eget urval, det blev ganska många bilder (de flesta lite suddiga). Nu finns fler av den bevingade 600cc

Fint, d kommer ett pm!

Synd att det bara är hojen som har vingar och inte föraren :gnissla

Last edited:

2B

...is just enough!
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Inte nu längre...
Jag gick iväg till posteringen efter nya sektionen och frågade om min fotpinne synts till, och det hade den. Den låg i gräset och gömde sig, men den fångades snabbt in och togs in på förhör. Hittills har den inte berättat nånting om varför den valde att lämna skeppet.

Fast det gör egentligen inget att den föll av, det var ju inte så att jag slogs om en pallplats direkt. Roligt var det iaf. Jag kanske till och med skriver en rapport om 'et.

Lite tröst mitt i all smitandefotpinnebedrövelse - Såg iaf snyggt ut så länge det varade :)

/BosseB

Bifogat

• DSC_3263.jpg
    DSC_3263.jpg
    228.4 KB · Visningar: 86

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Kom sent. Stressigt. Körde som en kratta men kul hade vi och det var lätt värt hela resan ner bara för att få höra 500:an. :yoparty
Så göttigt jävla argt den lät. Att det utan tvekan var det fordon som skapade mest intresse i depån säger väl en hel del om hur slätstruket det är numer, tyvärr och inget illa menat.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Gamla, antika och annorlunda saker brukar dra till sig ett visst klientel, inget illa menat.
Gammla, annorlunda och SKITFRÄNA saker drar till sig mer intresse. Tror till och med du hade varit där och kikat. :)
I det här fallet är det ju för att det sticker ut från raden av det vi ser varje dag, vecka etc. Jag tycker det är intressantare med variation men jag är väl gammalmodig. :)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Lite tröst mitt i all smitandefotpinnebedrövelse - Såg iaf snyggt ut så länge det varade :)

/BosseB

Min eviga förbannelse. Jag skulle nästan kunna tänka mig att vara lika ful som skitsege om jag körde lika fort.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Gammla, annorlunda och SKITFRÄNA saker drar till sig mer intresse. Tror till och med du hade varit där och kikat. :)
I det här fallet är det ju för att det sticker ut från raden av det vi ser varje dag, vecka etc. Jag tycker det är intressantare med variation men jag är väl gammalmodig. :)

Jag tyckte den asfräna oranga var tuffare. Jag tror själva företeelsen med sidvagn attraherar mer än att det just är 2/4 takter i motorn.

Vilken som var snabbast visades ju med all önskvärd tydlighet :krama:tuttar

Det var askul igår! Tack alla för hjälpen!

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Jag tyckte den asfräna oranga var tuffare. Jag tror själva företeelsen med sidvagn attraherar mer än att det just är 2/4 takter i motorn.

Johans sidvagn är tuff men om Fredde får träna lite mer tror jag fortfarande att han kan ge Johan en riktig match. Enligt Johan själv valde han att ligga bakom den silverfärgade sidvagnen (Philip) ett par varv för att racet skulle se spännande ut! :D

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Johans sidvagn är tuff men om Fredde får träna lite mer tror jag fortfarande att han kan ge Johan en riktig match. Enligt Johan själv valde han att ligga bakom den silverfärgade sidvagnen (Philip) ett par varv för att racet skulle se spännande ut! :D

Ja, det syntes ganska tydligt. När han väl bestämde sig skiljde det väl 6 sekunder på varvet?

Jag tror watz behöver en fyrtaktare och en modell byggd på 2000-talet (Det du Gustav :tungan) för att ge en redig match

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Vill minnas något SM-racen i sidvagnar när Billy med den gula varvade tvåan.. Året efter vann väl den varvade tvåan SM, när Billy körde annat istället.
Tror inte det hade så mycket med antalet takter att göra, utan vilka som var duktiga att köra de där mojängerna..

EDIT: Billys chassi var väl rätt nytt i början på 2000-talet.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

Kul att du tycker det, du borde prova att åka med nån gång.

Ingen skulle blir gladare än brorsan om nån utmanade (och om fler började), vi tjatade på Fredde att åka med till Mugello i okt och köra.
Han körde skitbra med tanke på den korta tid han provat,
med träning är det klart han blir snabb, racecraft och talang har han ju högvis.

Fredde reder ut en av många sladdar.

Bifogat

• waz1024.jpg
    waz1024.jpg
    54.1 KB · Visningar: 96
Last edited:

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Kul att du tycker det, du borde prova att åka med nån gång.

Jag tyckte med det såg grymt häftigt ut! Jag snackade lite med Johan igår och hoppas verkligen att han kommer ner och kör vid fler tillfällen så att man kan få åka med ett par varv! :banana

2B

...is just enough!
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Inte nu längre...
Gottebilder...

Synd att man inte kan fotografera med ljud...
En liten bonusbild också :)

/BosseB

Bifogat

• DSC_3075.jpg
    DSC_3075.jpg
    238.1 KB · Visningar: 60
  • DSC_3082.jpg
    DSC_3082.jpg
    239.7 KB · Visningar: 69
  • DSC_3233.jpg
    DSC_3233.jpg
    225.2 KB · Visningar: 51

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Häftigt att ligga ner och styra en bil, som saknar ett hjul, med ett styre?

Dom ska ha alla negativa egenskaper som både motorcyklarna och bilarna har. Väldigt svårkörda tydligen. Så kanske inget för alla fjantarna från racingforumet som har radiostyrda hojar som styrs från Bayern.. :tungan

RTR

Hjulben
Gick med
26 May 2003
Hoj
ART GSX-R1000
Dom ska ha alla negativa egenskaper som både motorcyklarna och bilarna har. Väldigt svårkörda tydligen. Så kanske inget för alla fjantarna från racingforumet som har radiostyrda hojar som styrs från Bayern.. :tungan

Så illa är det inte, dom e annorlunda och man blir inte bäst på en dag.
Dom går bäst när man pressar dom hårt, som en riktig räcer ska va.
Tyckte Fredde körde jäkligt bra:yoparty, han verkade tycka att det var kul
hoppas han är med fler gånger och att andra kan upptäcka denna klass.

Johan

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Till nästa KM vill jag va med och åka, tänkte burka. Så jag söker helt enkelt förare med sidvagn, någon? :hej

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning