Ja, vi som tvingades jobba istället vill ju se snöbyarna, spöregnet och dom huttrande pingvinernaKlassisk fråga, var är bilderna? Var ju fler fotografer på Sviestad än på en pressträff
Ja, vi som tvingades jobba istället vill ju se snöbyarna, spöregnet och dom huttrande pingvinerna
Klassisk fråga, var är bilderna? Var ju fler fotografer på Sviestad än på en pressträff
Hade du dubbdäcken på Otto? 59r åker ju du i snöstorm!
Hörde att ni hade det rejält kallt.Ja något åt det hållet! ett sopslut Pirelli och förfrusna fingrar så blev det inte snabbare!
Försökte komma underfund med hur framändan ska kännas när man går lite fortare in i svängarna med pirelli istället för att försöka pressa snabba varvtider. Med lite tur så kanske jag blir vän med italienska ostarna på torpet i helgen!
Hörde att ni hade det rejält kallt.
Jag gillade Pirelli men jag åker ju inte lika fort som du men jag tror ni kommer att bli kompisar så småningom
Gammal?Ja det tror jag med!
Men jag har i princip aldrig åkt på något annat än dunlop under min långa och framgångsrika roadracingkarriär och det tar ju som bekant lite tid för en gammal jävel som mig att lära om!
Det verkar vara segt att få in funkisanmälningar i förväg.
Då finns ju en klar risk att träningsansvarig helt enkelt ställer in träningen och det vill vi ju inte eller hur?
Jag kan ju påminna om att om man ställer upp som funkis enl. villkoren på hemsidan så tränar man billigare men har man inte anmält när man tänker vara funkis så tycker inte jag att man uppfyller de villkoren.
Så därför, Anmäl er som funkis i tid!
/Stefan
Körde du lite offroad? Det låter som en dum inledning på karriären Vad hände?Var lite värre än det verkade som. Nyckelbenet av och radius och ulna i handleden är splittrade och båtbenet av. Opereras på fredag så bye bye km1 tyvärr.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|