Rejält OT men vem kommer att vara TL på SM?
Får man träna 12 Juni on racet går 16-17 Juni?
såklart man får, det är ju en ÖPPEN träning für alle... RTF reglemente
du får inte ha en egen stängd träning på banan står det, alla ska ha lika möjligheter, så träna stenhårt! annars skulle ju tex inte fredagsträningen inte va OK heller... eftersom den inte hör ihop med själva tävlingen egentligen
Tider då Sleven?
Halka på trekvat? Hur då menar du?
Bara att tanka och byta däck. Ett perfekt val för den som älskar att köra men kanske inte det ultimata för självplågare som dig, Gustav, Sleven och Sege. Ni måste ha någon liten störning som orkar hålla på med era räsers som går sönder i parti och minut men å andra sidan har ni ju alltid något att skylla på när det går dåligt.Såna där gathojar med kraschkåpor på verkar alltmer intressant ur ett rent körningsperspektiv, faktiskt. Alternativt skita i alltihop och bli staketexpert på heltid.
Såna där gathojar med kraschkåpor på verkar alltmer intressant ur ett rent körningsperspektiv, faktiskt. Alternativt skita i alltihop och bli staketexpert på heltid.
Såna där gathojar med kraschkåpor på verkar alltmer intressant ur ett rent körningsperspektiv, faktiskt. Alternativt skita i alltihop och bli staketexpert på heltid.
Äh, mobba honom inte nu när han börjar se ljusetMen lilla gôbben, nu får Du allt kammarej! Körningsperspektiv???? NÖJJESPERSPEKTIVET dåhh! Har Du blitt helt galen
Sleven vågade inte köra med någon form av tidtagning men när jag körde som en F*TTA på 1.06-tider försvann han i kölvattnet. Sen körde jag 1.04,9 och blev bara halvdeprimerad. Pff, 'detroniserade' my ass!
Men jag slog rekord i spikningar, faktiskt ungefär 500 spikningar per pass. Så 50 spikningar per varv, runt 20-25 per kilometer. Jag vägrar 'öppna locket' och titta. Snyft.
Äh, mobba honom inte nu när han börjar se ljuset
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |