LMS Trafikövning 060722

begge

-
Gick med
9 Dec 2004
Ort
Linköping
Hoj
borta
EazyLiving skrev:
2327445 Tog fram kameran och fotade lite...
/Micke
Jag fastna tom på bild trotts min upprätta stil ;)
IMG_8157.jpg


Tack för en bra genomförd dag (min första på bana), återkommer säkerligen på torsdag, med lite bättre nedlägg...

//Emil
 

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Aaaaa, då hade ju jag åkt hem precis innan. Typiskt :huvet . Jaja, det var en grym dag iaf. Tackar tackar.
Kommer nog på torsdag, hoppas det tas lite bilder då.
 

EazyLiving

Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Adrenalinköping
Hoj
Ducati 749s -03 & KTM 250SX-F -06
För den första visar inte bildnamnen ... Är också svårt om någon beställer med 5:e bilden på 7:e sidan och har en blå r1'a och det sen visar sig att den 5:e på 7:e sidan är en röd gixxer..... :eek:)

Och tar sååå mycket längre tid att administrera

Men jag jobbar på det.

Neutral skrev:
2329743 Den andra viewern var ju mycket bättre, varför gick du tillbaka till den här?
 

Kricka

Carpe Diem
Gick med
17 May 2006
Ort
Norrköping
Hoj
R1
Tja. F-n vad kul att köra och även att få se sig själv... Beställer gärna korten. Vad tar du för dom?
IMG_8201.html

Sen vill jag ge en eloge till de som arrangerade dagen. Instruktörerna var toppen och bra med regler och genomgångar.
Bra att en instruktör flyttade sig i gruppen så man fick chansen att följa spåret. :)

Allt känndes väldigt säkert och bara JÄTTEkul.. !

Så var man fast.. :D
 

Bifogat

  • IMG_8201.jpg
    IMG_8201.jpg
    81.4 KB · Visningar: 41

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
EazyLiving skrev:
2330199 För den första visar inte bildnamnen ... Är också svårt om någon beställer med 5:e bilden på 7:e sidan och har en blå r1'a och det sen visar sig att den 5:e på 7:e sidan är en röd gixxer..... :eek:)

Och tar sååå mycket längre tid att administrera

Men jag jobbar på det.
Jobba fortare då. :7peta :hihi

Den tråkiga viewern är fokuserad kring dina behov men lockar inte de potentiella kunderna till att klicka på varenda bild för att kunna identiera rätt bild/bilder. Resultaten blir korrekta men färre beställningar. Det är vad jag tror i alla fall. Hoppas du fixar det som du tycker saknas i den nya viewern.

Hörde förresten att det var någon kille och lade några bombvarv på träningen i går, han kanske fastnade på bild om kameran har tillräckligt snabb slutare?
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Neutral skrev:
2332184

Hörde förresten att det var någon kille och lade några bombvarv på träningen i går, han kanske fastnade på bild om kameran har tillräckligt snabb slutare?
Vad kan man förvänta sig av en ex Gsson hoj om inte feta bombvarv:tummenupp

Hoppas att Sleazy Living inte fotade valmers & mig i Torparn :gnissla
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
GSXR1100R skrev:
2332220 Vad kan man förvänta sig av en ex Gsson hoj om inte feta bombvarv:tummenupp
Synd bara att det saknas en sådär 8-10 sekunder innan förre ägaren själv skulle kalla det ett bombvarv. :rodnar
 

EazyLiving

Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Adrenalinköping
Hoj
Ducati 749s -03 & KTM 250SX-F -06
www.fastpicz.se/priser.html


Kricka skrev:
2331648 Tja. F-n vad kul att köra och även att få se sig själv... Beställer gärna korten. Vad tar du för dom?
IMG_8201.html

Sen vill jag ge en eloge till de som arrangerade dagen. Instruktörerna var toppen och bra med regler och genomgångar.
Bra att en instruktör flyttade sig i gruppen så man fick chansen att följa spåret. :)

Allt känndes väldigt säkert och bara JÄTTEkul.. !

Så var man fast.. :D

Neutral skrev:
2332184
Hörde förresten att det var någon kille och lade några bombvarv på träningen i går, han kanske fastnade på bild om kameran har tillräckligt snabb slutare?

Nää.. Jag lämnade hojen hemma.... Men det var en grön Kawa som glömt stödhjulen på... Han körde så sakta så jag fick springa i motsatt riktning med kameran på "bulb" för att få lite rörelse.. ;o))

/M
 
Last edited:

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
EazyLiving skrev:
2333444 Nää.. Jag lämnade hojen hemma.... Men det var en grön Kawa som glömt stödhjulen på... Han körde så sakta så jag fick springa i motsatt riktning med kameran på "bulb" för att få lite rörelse.. ;o))

/M
:6surkart :6surkart :6surkart
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top