lobbar för ny tävling här på sporthoj. ny logga på tröjan

stylengrace-fzx

here i come
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
1991 yamaha fzx + XJR 1300 99 + piaggio ciao
jag tycker att vi skall ha en tävling här på sporthoj.
den loggan på tröjorna som finns nu är okej. men lite tråkig"tycker jag"
vi har så mycket duktiga killar o tjejer här på forumet, och det lär myllra av ideer om hur man skulle kunna göra en ny snygg logga/tryck på tröja t shirt
så att man känner sig stolt när man har den på stan. tycker den skall vara tydlig med sporthoj forumet, men vara såpass casual att man sätter på sig den för att den är snygg,och skall passa i dom vanligaste sammanhang
perfekt syssla för dom flesta nu på vinterhalvåret,
sen skulle tävlingen kunna gå av stapeln varje vinter, då blir det liksom en årgång på tröjorna vilket också kan bli riktigt bra. om varje år blir snygg på sitt sätt

eller vad sägs???:tuttar

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det är Sporthoj.com's officiella logga sedan iaf 6-7 år. Inkörd och bra.

Det har varit ett par försök tidigare, både av mig och andra att försöka komma på en ny.

Lyckas någon designa något, så måste det gå igenom en process av godkännande hos de nya ägarna av sporthoj.com. Det här med att byta logga på ett varumärke är inte alltid bra.

Men jag håller iaf med om att tröjorna behöver sig en ordentlig upp-piffning. Dock gärna med nuvarande logga representerad.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Du tycker Siteägaren ska göra om sin logga, som är hyfsat inarbetad sedan -03 och återfinns på hundratals ( tusentals?) plagg i hela Sverige?

Är det den loggan du vill göra om?

Är det inte lättare att köpa snygga casualkläder som ser ut som du vill från början, tänk om ngn dålig idé vinner och din blivande tröja blir ännu fulare?

stylengrace-fzx

here i come
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
1991 yamaha fzx + XJR 1300 99 + piaggio ciao
Du tycker Siteägaren ska göra om sin logga, som är hyfsat inarbetad sedan -03 och återfinns på hundratals ( tusentals?) plagg i hela Sverige?

Är det den loggan du vill göra om?

Är det inte lättare att köpa snygga casualkläder som ser ut som du vill från början, tänk om ngn dålig idé vinner och din blivande tröja blir ännu fulare?

loggan måste inte bytas ut,den kan vara kvar. men flasha till kläderna. o lägga till nåt snyggt tryck. lite knäskrap pistoler döskallar eld o turbos. sånt som killar tycker "tufft":). jag vet att du har nåt plagg med något av ovanstående.det har nog alla.
jag litar på att folket här har stil. dom har snygga hojar, varför inte lyckas med snygga tröjor

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
lägga till nåt snyggt tryck. lite knäskrap pistoler döskallar turbos. sånt som killar tycker "tufft":). jag vet att du har nåt plagg med något av ovanstående.det har nog alla.
jag litar på att folket här har stil. dom har snygga hojar, varför inte lyckas med snygga tröjor

...Haha ok nu vet jag att du skämtar:tummenupp

Torpalasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2008
Hoj
Stiga Park
loggan måste inte bytas ut,den kan vara kvar. men flasha till kläderna. o lägga till nåt snyggt tryck. lite knäskrap pistoler döskallar eld o turbos. sånt som killar tycker "tufft":). jag vet att du har nåt plagg med något av ovanstående.det har nog alla.

Testa och kör ngt ihop med den här killen, ni verkar ligga på samma nivå.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=217381

Gummisnodd

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
Ducati / yz250f / Vespa
bra ide tycker jag. Det finns många talanger som kan göra snygga grejjer här på sh. (sen finns det dom som alltid tycker all förändring är skit ;)

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Det finns faktiskt en sur faktor till, och det är att profilklädesmarknaden i Sverige är efterbliven. Ska man göra någonting lite extra kul, dvs något annat än bara 2-3 färger mitt fram eller mitt bak så kostar det så mycket fläsk att ingen vill betala.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09

Jag vill absolut inte ha en SPORTHOJS tröja med döskallar, pisotler. Det känns inte direkt sporthojsaktigt.

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
en sporthojströja är väll bara för att visa att man hänger på sporthoj och vad man heter där när man är ute och åker..

snygga hoddies och dylikt handlar jag på stayhard och dylika affärer .

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.

bra ide tycker jag. Det finns många talanger som kan göra snygga grejjer här på sh. (sen finns det dom som alltid tycker all förändring är skit ;)

Jag vill ju inte vara en party pooper, men faktiskt..knäskrap ordnar jag med stället..pistolerna återfinns i vapenskåpet, dödskallar har min 3-åriga systerdotter på sina kläder..(hon tycker de är fina), eld? och "turbos"? Jag har kollat min garderob..inte ett plagg med ovanstående attribut på..konstigt.

Ja, precis..jag vill kunna ha den på mig utan att behöva skämmas helst..om det är att vara mot all förändring, ja, då är jag väl gammal och gnällig. Fast hellre det, när man betänker alternativen ovan.:gnissla

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
ja ha tengt litte i sama banor facktist... man skule kuna sammla ala turbosar pickadoller kneskrap döskallar och eldar på rygen...så at man får platts med en fet STAFFE!!1 över hela bröstet! :yoparty:rock

Last edited:

tommi

Guest
Kan ingen länka till nån jäkla zatsymupp? Dom kör ju med neon o skit kanske det går att fästa på tröjan vid ett samarbete?

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Nej, inte byta logga! Det gör trendnervösa stackare "bara för att". Samma gäng som inte kan ha samma design på sin hemsida längre än ett kvartal i ett försök att dölja hur innehållslös sidan egentligen är.

Loggan ska vara kvar, och kommer bara stärkas med tiden.

Gummisnodd

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
Ducati / yz250f / Vespa
Jag vill ju inte vara en party pooper, men faktiskt..knäskrap ordnar jag med stället..pistolerna återfinns i vapenskåpet, dödskallar har min 3-åriga systerdotter på sina kläder..(hon tycker de är fina), eld? och "turbos"? Jag har kollat min garderob..inte ett plagg med ovanstående attribut på..konstigt.

Ja, precis..jag vill kunna ha den på mig utan att behöva skämmas helst..om det är att vara mot all förändring, ja, då är jag väl gammal och gnällig. Fast hellre det, när man betänker alternativen ovan.:gnissla

om du inte skäms när du har en "Hoddie" över stället behöver du inte skämmas oavsett resten av attributen på :tungan(och jaaa - jag tycker luvtröja över stället är ur töntigt! - så gammalmodig är jag :rolleyes:)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO