lobbar för ny tävling här på sporthoj. ny logga på tröjan

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Hoj
trampcykel
om du inte skäms när du har en "Hoddie" över stället behöver du inte skämmas oavsett resten av attributen på :tungan(och jaaa - jag tycker luvtröja över stället är ur töntigt! - så gammalmodig är jag :rolleyes:)

Jag kör inte heller med tröja över stället, tycker jag att det är kallt tar jag en vindjacka över. Men jag funderar på att köpa en till sommaren för att det underlättar om man ska träffa folk och köra... fast då vill jag absolut inte ha nån som gör att jag ser ut som nån förvuxen 15 åring vars högsta dröm är att bli en gangster.

Bra ide annars men då måste det göras snyggt... får inte bli för mycket, inga flames å annat barnsligt.

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
loggan måste inte bytas ut,den kan vara kvar. men flasha till kläderna. o lägga till nåt snyggt tryck. lite knäskrap pistoler döskallar eld o turbos. sånt som killar tycker "tufft":). jag vet att du har nåt plagg med något av ovanstående.det har nog alla.
jag litar på att folket här har stil. dom har snygga hojar, varför inte lyckas med snygga tröjor

Nja, eldflames och döskallar m.m hör nog hemma på hells angels wannabe´s.
Typ fossilerna på lokala mc-parkeringen som har fransar på styret.

cpkossa

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
M696, GSXR750, 660smc
Om man vill ha en unik sporthojtröja så är det ju inte så svårt att trycka upp en egen...

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
om du inte skäms när du har en "Hoddie" över stället behöver du inte skämmas oavsett resten av attributen på :tungan(och jaaa - jag tycker luvtröja över stället är ur töntigt! - så gammalmodig är jag :rolleyes:)

Inte för att jag vet om du vet och isf hur, men visst har jag en luvtröja över ibland..men mest när det är gruppkörning, för att hålla reda på folk..
Japp, en...tada!! Sporthojströja..men utan något speciellt på, mer än min alldeles egna slogan, som ingen annan har, måttligt rolig såklart. Det får inte vara för roligt i landet Lagom :tungan
Du får ju faktiskt tycka att det är urtöntigt..jag har viktigare saker att bekymra mig om..t.ex. om jag skall vattna blommorna idag eller vänta till imorgon :arsele

God Jul :)

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
jag är emot logobyte. bättre å köra med den som finns idag. om 10 år är de roligare å se en logo som är så pass gamal och överleft. även om logon är gamal å ful å andras ögon även mina så tycker jag inte att man skall byta.

logon är enkel och tydlig. mer behövs inte.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO