Logga till Uppsala RoadRunners?

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Tinatjejen skrev:
Det var så det var tänkt.
Men eftersom intresset är svalt, så känns det ju bara fånigt att de ska bli en hemsa bara för att jag och Krypto skulle tycka de va kul.

Är det inte så världen fungerar? Det finns ett fåtal eldsjälar som driver saker framåt och sedan följer stora massan med.

Ta bara Rörken som exempel, några få som lägger ner massor med tid för att vi andra skall få åka. Där kan man snacka om att ställa upp.
Stor gruppkram på er allihopa :bow

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
M:et skrev:
Är det inte så världen fungerar? Det finns ett fåtal eldsjälar som driver saker framåt och sedan följer stora massan med.

Ta bara Rörken som exempel, några få som lägger ner massor med tid för att vi andra skall få åka. Där kan man snacka om att ställa upp.
Stor gruppkram på er allihopa :bow

Jo.. förvisso.
Men alla VILL ju åka.
Av den respons vi fått hitills så är den ingen som VILL ha en hemsida.
Lite skillnad på att vara eldsjälar då.

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Klart det skulle vara kul med en hemsida! Men just nu träffas vi så ofta ändå.
Tänk när vintern kommer och vi måste ställa av hojarna. DÅ har vi tid till att sitta vid datorerna.

*Kraaam!*

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
JoS skrev:
Klart det skulle vara kul med en hemsida! Men just nu träffas vi så ofta ändå.
Tänk när vintern kommer och vi måste ställa av hojarna. DÅ har vi tid till att sitta vid datorerna.

*Kraaam!*

Vi hade inte tänkt göra den NU heller. Men de kan ju va kul att kolla om några överhuvudtaget är intresserade av att vara med eller om URR skulle tycka det var kul.
Men det tyckte de inte.
Men de kanske ändrar sig till vintern.

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Jag kan delvis förstå anledningarna till hemsida....men då börjar det kännas som en regelrätt klubb (det kanske är det, vad vet jag) och då kommer genast en hel annat som måste fixas.....

Som det är idag med ett öppet forum för åkare kring Uppsala gör det mycket lättare för "nya" att komma in i gemenskapen.

Men visst, en hemsida kan ju vara ett projekt för den kalla delen av året. tyvärr är jag utav typen 80-20 (20 % energi för första 80% arbete och 80% energi för sista 20% arbete) vilket innebär att jag har en del idéer men svårt att genomföra dessa... :(

Fast hjälpa till på Rörken är ju SJÄLVKLART :fakta

//B

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Bear skrev:
Som det är idag med ett öppet forum för åkare kring Uppsala gör det mycket lättare för "nya" att komma in i gemenskapen.
Där har vi nog roten till det mesta. Om vi NU lägger upp en sida på vilka vi UaRR'are är, hur skall då de som vill möta oss känna sig? "Dom är ett järngäng - jag tror jag åker vidare...". :fakta

Då är det bättre att vi tar det i höst när hojarna börjar vila. JAG vill lära känna de Uppsalabor som åker hoj. Om vi mötts nu ikväll eller på rörken eller vid pumpen är sak samma. Har vi samma intresse kommer vi ha kul. DET vet jag.

EDIT: ikväll blir det :öl ! :crash

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping