Firefly skrev:Det där är nästan att anklaga Foppa för mord. Inte trevligt eller kul tycker jag...
Nä det var inte roligt! HEMSKT säger jag. HELVETE.
Herregud.
Firefly skrev:Det där är nästan att anklaga Foppa för mord. Inte trevligt eller kul tycker jag...
Det skulle han aldrig våga. Han är än så länge min officiella dekaltillverkare, han vill inte tappa mig som kund.Iceman1975 skrev:Bodoe: Du är inte rädd för att bli bannad..
Om Mattias bilden vågar inte jag säga nått..
Men Jonne är otroligt lik..
AHME, du får ju inte ha samma person på båda bilderna fattar du väl.Bodoe skrev:Drog denna likhet i en annan tråd, men eftersom jag tyckte den passade så bra här får det bli en dublett
Allas våran forumadmin #2: Mattias VS Helge Fossmo (Knutby-pastor)
Inser du att du höll på att ta död på mig nyss. Jag skrattade så jag höll på att tuppa av.Zigge skrev:Det där får ni nog göra upp själva, men inget bråk tack!
Fick syn på den där bilden med er, kom att tänka på Kryddflickorna och denna tråd. En google-sökning på "spice girls" resulterade i både det ena och det andra, bland annat följande:
Forumbrudar vs Intespecielltkryddigaflickor?
E22 skrev:vänsterackman på jobb, höger:Holger från vinslöv
öh.Micke_Lindstrom skrev:MikkE vs. Ducati 916
Jösses är Mike The Bike Goldfinger, likheten är slående, även deras gemensamma intresse för pengar är lika.valmers skrev:Mike the bike vs. Goldfinger:
Hehe, likt alltså.. Skrämmande roligt..Micke_Lindstrom skrev:MikkE vs. Ducati 916
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|