Kom på att jag har två snowboards liggandes också.
En Factory och en Rossignol. Hade tänkt sälja dem utan bindningar men jag har ett par flowbindningar så det är såklart en förhandlingsfråga
Rotar fram bilder och mer info vid intresse.
(de passar åt mig och jag är 181 cm)
/Sara
Hej å hej. Long time no seen!
Sonen har lagt in om körkortstillstånd för mc och är i behov av stövlar strl 43 , ryggskydd ca 177 lång, och en hjälm i storleksklassen L (kanske). Även i behov av en motorcykel prisklass 20 000:- och så ett skinnställ (kanske strl 54)
När han väl har fått ihop det så kanske en handledare i Uppsala trakten skulle vara bra. Nu kommer han att få åka till Gävle för att övningsköra på min cykel.
Har ni grejor liggandes så släng gärna iväg ett PM med prisförslag eller skriv i tråden.
Kör ordentligt i sommar...
//Lotta
Hej å hej. Long time no seen!
Sonen har lagt in om körkortstillstånd för mc och är i behov av stövlar strl 43 , ryggskydd ca 177 lång, och en hjälm i storleksklassen L (kanske). Även i behov av en motorcykel prisklass 20 000:- och så ett skinnställ (kanske strl 54)
När han väl har fått ihop det så kanske en handledare i Uppsala trakten skulle vara bra. Nu kommer han att få åka till Gävle för att övningsköra på min cykel.
Har ni grejor liggandes så släng gärna iväg ett PM med prisförslag eller skriv i tråden.
Kör ordentligt i sommar...
//Lotta
Dainese skinnställ strl 42 motsvarar 36-38 i vanlig storlek...............
Hon som haft det är 159 cm lång och väger 55 kg.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|