ReDan
∑√ I L
Nej absolut inte! Jag gillar i386 alldeles för mycket ; )
ReDan skrev:2698671Nej absolut inte! Jag gillar i386 alldeles för mycket ; )
Vet inte vad något är förutom skärmarna...Titania skrev:2698329Skänkes: ALLT eller ingenting eller skicka ett PM.
Nästa helg åker rubbet iväg till elektronikåtervinningen i Fyrislund.
1 st Silicon Graphics Indigo 2 (MIPS 64-bit CPU)
o resten fattar jag inget utav.......
Vet inte vad något är förutom skärmarna...
Jag kan gärna komma o sno lite jag har nytta utav...
Min fråga blir då vad har jag nytta utav?
För jag fattar ej mycket data prat.
Det är inte PC-maskiner så det går alltså inte att köra Windows-OS på dem. Så såvida du inte avser att göra ett akvarium av en skärm eller använda lådorna som fotpallar så lär du inte ha någon användning av dem.
Svaret på din fråga blir alltså; Nada. Man måste fatta en hel del om datorer för att ha någon nytta av burkarna.
Sånt där skrot har jag också haft (har kvar en del, men då mest hemdatorerna och de riktigt antika prylarna som pdp:er o.d.). Vilken sunk-PC som helst idag springer åttor runt de där, men man kan ju alltid bygga ett kluster eller värma lägenhetenHur kommer det sig att man sitter på dessa datorer? Är du utecklare eller liknande?
Sånt där skrot har jag också haft (har kvar en del, men då mest hemdatorerna och de riktigt antika prylarna som pdp:er o.d.). Vilken sunk-PC som helst idag springer åttor runt de där, men man kan ju alltid bygga ett kluster eller värma lägenheten
Urk! Det är inte kosher att emulera Nä, här kör vi med äkta ferritminnen och en och annan J11Men du har ju ingen TCP/IP-stack i dina PDP:er eller hur? Varför inte slänga ut dem och emulera på en Sun istället?
Wtf d3nn4 7råd h4r b47747 u7 h3l7 0ch håll37!
Håller med! Det är ju ingen som vill ha mina gratispryttlar juh!Wtf d3nn4 7råd h4r b47747 u7 h3l7 0ch håll37!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|