Jag har inte mönsterskyddat den så det är bara att börja snickra. Eller skicka hit dämparna så servar jag dom åt dig.
Var bor du?
Jag köpte stötdämparna på Blocket i somras. De hade suttit på en Kawa z750L och ska vara nyrenoverade. Jag tänkte ha dom på min z750 LTD twin. Har inte provat dom så jag vet inte vilket skick de är i eller om de längre dämparna funkar på min twin. Jag har en z750E också så de funkar på den annars. Nu har iofs E kortare sving än L och gpz 750 -82 men det blir säkert bra. Har friska Koni just nu på min 750E som jag kan testa.
Det om det. Nu har jag polerat bort färgen på överdelen men dämphuset är stål så det vill jag lacka med borttagna fjädrar. Om projektet bli för omständligt så får jag lacka med fjädrarna kvar.
Carlas sajt säger: Alla verkstads jobb ska bokas i förtid på telefon. 08-352004
Så jag har ringt och förklarat vad jag vill ha hjälp med och att det är ett tvåminutersjobb. Hon fick mitt telefonnummer. Ville ha regnummer också! Så nu väntar jag på att någon ska ringa tillbaka.
Jo jag gillar när ts kommer med uppdateringar i trådar. Nu kanske det blir lite overkill.