Lost säsong 2

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
OBS!! Denna tråd kan avslöja händelser i säsong 2 innan de visats på tv4, så om du ej tankar ner avsnitten bör du ej läsa tråden..

.. Finns nu att tillgå..

Textningen är färdig när som helst.. rättning pågår på undertexter.se

väntaväntaväntatvänta

:tummenupp

Last edited:

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Ingen som har det på en ftp lr nåt?, Kommer inte åt några bra hubbar än på DC :huvet

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
rimag skrev:
Ingen som har det på en ftp lr nåt?, Kommer inte åt några bra hubbar än på DC :huvet

Kan msn:a om du vill...

Biturbo skrev:
Men det avsnittet har väl funnits ett bra tag? Har för mig att 0202 finns också..

Där har du tyvärr fel...

Jag har väntat länge på detta så jag vet...

btw... översättningen blev precis fädig...

seså... tanka o njut..!!

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Nu har jag inte så mycket minne från säsong 1, men vem var killen i bunkern ??? Dom verkade ju känna igen han ???

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
R1 Uffe skrev:
Nu har jag inte så mycket minne från säsong 1, men vem var killen i bunkern ??? Dom verkade ju känna igen han ???
Va? Hände det i sista delen av säsong 1 eller? Får nog ta och kolla igenom det 3 sista på S1 så man kommer in i serien igen.
Gott att den börjat igen.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
R1 Uffe skrev:
Ifall du inte sov halva avsnittet så förstår du att det var killen som jack pratade med när han var och sprang. Eller är jag helt galen nu?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
R1 Uffe och Honkiie,
Kan ni i fortsättningen skjuta varningsraketer eller liknande innan ni bestämmer er för att berätta om sånt som händer i Lost i kommande avsnitt?
Tack.

:hej

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Ypperlig start på säsongen! :tummenupp

Nu har man nått o sitta o smutta på en kopp te till på torsdagskvällarna. :)

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
apropå bra serier med högt produktionsvärde så borde ni kolla in prison break som kommer varje måndagnatt.

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
FUBAR skrev:
Va? Hände det i sista delen av säsong 1 eller? Får nog ta och kolla igenom det 3 sista på S1 så man kommer in i serien igen.
Gott att den börjat igen.
Jag menade att killen man ser i första delan av säsong 2, Jack känner igen den killen. Vad jag undrade var om han var med i säsong 1 nånstand

honkiie skrev:
Ifall du inte sov halva avsnittet så förstår du att det var killen som jack pratade med när han var och sprang. Eller är jag helt galen nu?
Kanske, kan ej bekräfta, killen i bunkern hade så mörkt hår jämfört med killen som sprang på läktaren

honkiie skrev:
apropå bra serier med högt produktionsvärde så borde ni kolla in prison break som kommer varje måndagnatt.
Prison Break är ocks en kanon serie, har just plöjt igenom del 5

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
honkiie skrev:
Läste lite nu på ett USA forum om LOST, det är han som var på stadion.

Dom i USA tror Desmond (killen i bunkern) är nån slags "Helande Man"

- cap # of aisle when Jack trips and falls while racing Desmond up the stadium stairs. Then Desmond goes on to coerce Jack into "fixing" Sara. "What if you could fix her?"....."You don't believe in miracles?" says Desmond to Jack....this is HUGE!!!

Så här sa dom på slutet av konversasionen.

Did anyone catch what Desmond last said to Jack at the end of their conversation in the stadium -

"See you in another life"?

What do you think he meant by that? Maybe he knew he would be running into Jack again???

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Markus skrev:
R1 Uffe och Honkiie,
Kan ni i fortsättningen skjuta varningsraketer eller liknande innan ni bestämmer er för att berätta om sånt som händer i Lost i kommande avsnitt?
Tack.

Exakt. Det finns några av oss som förljer serien när den sänds här i Sverige. :4skrika

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jävlar i helvete va bra det var. Lost är en fruktansvärt bra nagelbitande serie. Har aldrig fastnat för en serie så hårt.

Den där Desmond verkar mysko, ska bli kul att se hur det utvecklar sig.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Argh varför kan man bara hämta hem ett avsnitt i veckan för :mad: :4skrika

nån får hacka sig in hos tv-bolaget och fixa fram alla avsnitt! om dom är inspelade vill säga :rullandeu

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Frågorna lär aldrig bli färre. Hoppas dom kan sätta ett stop för serien efter det här säsongen. Har pratats om 6säsonger tidigare. Dom lär aldrig komma av den där jävla ön!
Fortsätter det såhär spårar det snart ut lika illa som t. ex serien 24. Synd, för det är en riktigt bra serie.

Markus skrev:
R1 Uffe och Honkiie,
Tack.

Tråden heter ju trots allt "Lost säsong 2" Tycker nog vi även i fortsättningen ska diskutera just säsong 2 här.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Esquire skrev:
Exakt. Det finns några av oss som förljer serien när den sänds här i Sverige. :4skrika
Haha då har du glömt bort det redan, det kommer ju ta en fyrtio år innan andra säsongen sänds här :pannkyss

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024