Lost säsong 2

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Biifer skrev:
Nästa avsnitt blir spännande, va hände t.ex med dom andra på flotten? Fick ju inte veta speciellt mycket nytt förra avsnittet.
Grym serie!

Man fick väl inte se något förrutom Walt som stod helt blöt? Blev Sawyer skjuten i sista avsnittet av s01 eller är det jag som kommer ihåg fel?

HenkeYZ

Gräver i grannens rabatt
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
rd 350 räser
stigge skrev:
En intressant teori, tror mer och mer själv på den nu faktiskt.
Något annat kan jag inte komma på nu, låter ju mest logiskt.
Fast iofs så ingenting logiskt i denna serien, mycket kan hända för att ändra på just den teorin.
Är jobbigt att vänta en vecka varje gång för att få se fortsättningen, vill ha det så som jag gjorde med första säsongen, allt i ett långt marathon.
:)
Längtar till torsdag nu, vill ha svar...

Har läst att det inte skall var så. De som skrivit serien hade tydligen kommenterat och sagt att det finns en ganska normal förklaring till ön och resten av storyn. men man får ju vänta och se :gnissla

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
HenkeYZ skrev:
Har läst att det inte skall var så. De som skrivit serien hade tydligen kommenterat och sagt att det finns en ganska normal förklaring till ön och resten av storyn. men man får ju vänta och se :gnissla
De som skrivit storyn är totalt knäpptysta. Det är en otrolig hemlighetsmakeri om hur storyn ska utspela sig. Skådespelarna fick tydligen manuset till säsong 2 bara någon dag innan de skulle spela in så det du hört är bluff. Klart det kanske stämmer men det finns inga källor för att stärka det...
Iofs så är min starkaste källa om det här aftonbladet så jag kan ju lika gärna ha fel, ska rota upp den artikeln när jag orkar.

Last edited:

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
pogo skrev:
De som skrivit storyn är totalt knäpptysta. Det är en otrolig hemlighetsmakeri om hur storyn ska utspela sig. Skådespelarna fick tydligen manuset till säsong 2 bara någon dag innan de skulle spela in så det du hört är bluff. Klart det kanske stämmer men det finns inga källor för att stärka det...
Iofs så är min starkaste källa om det här aftonbladet så jag kan ju lika gärna ha fel, ska rota upp den artikeln när jag orkar.
Det är väl för att de inte ens vet det själva. De hittar på allt eftersom.... har jag hört. :3freak

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Hagster skrev:
Man fick väl inte se något förrutom Walt som stod helt blöt? Blev Sawyer skjuten i sista avsnittet av s01 eller är det jag som kommer ihåg fel?
Det enda man fick veta var det där med Walt ja. Men vad hände med Michael, Jin-Soo Kwon (japanen) och Sawyer? Eftersom Sawyer blev skjuten borde han ha problem att överleva i vattnet.

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Har tittat på lite bilder ifrån episod 3 och 4. Tänker inte lägga ut dem här då det säkert förstör lite för dom som vill se det på TV. Finns endel mycket intressanta bilder!
Om det är någon som inte kan hålla sig och vill se bilderna så kan vi ta det över PM.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Biifer skrev:
Det enda man fick veta var det där med Walt ja. Men vad hände med Michael, Jin-Soo Kwon (japanen) och Sawyer? Eftersom Sawyer blev skjuten borde han ha problem att överleva i vattnet.
Det galna är ju att alla hamnade i vattnet, flotten brändes väl och sawyer blev skuten och walt blev tagen av "pedopiraterna" eller vad fan det då var. Så den enda som logiskt sett borde leva är walt och det var hans "spöke" man fick se. Jag tror det kommer sluta med att jack vaknar upp och allt är en dröm och så står sawyer i duschen. :)

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
honkiie skrev:
Det galna är ju att alla hamnade i vattnet, flotten brändes väl och sawyer blev skuten och walt blev tagen av "pedopiraterna" eller vad fan det då var. Så den enda som logiskt sett borde leva är walt och det var hans "spöke" man fick se. Jag tror det kommer sluta med att jack vaknar upp och allt är en dröm och så står sawyer i duschen. :)
Det får vi hoppas att det inte händer... :D

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FAN va jag hatar Lost, jag vill se fortsättning nu! Ska bli kul att se "the others" nästa gång.

Chiefen

Flest prylar vinner
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
TLS -97
Hmpf...del två var skitkass! Jag stör mig på att det är en massa tillbakablickar hela tiden och serien går inte mycket framåt. Avsnitt två är ju som en upprepning av avsnitt ett med undantag för kanske 5 minuter framåt. Ja ni som har sett det andra avsnittet förstår kanske vad jag menar!?

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Är det bara jag som tycker ljudet är dåligt i säsong 2 rippningen ???? Eller har jag fått nå skit i datorn, det är som så lite diskant eller vad man nu ska säga

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chiefen skrev:
Hmpf...del två var skitkass! Jag stör mig på att det är en massa tillbakablickar hela tiden och serien går inte mycket framåt. Avsnitt två är ju som en upprepning av avsnitt ett med undantag för kanske 5 minuter framåt. Ja ni som har sett det andra avsnittet förstår kanske vad jag menar!?

Tycker tillbakablickarna gör serien jävligt bra. Tillför mycket!

Någon som fattar vad det är för karantänjävel Desmond sitter i? Varför? Han verkar ju ha suttit där ett tag och verkar ska sitta ett tag till...

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Chiefen skrev:

Håller med dej där, visst tillförde det en del men det va inte så mkt... men samtidigt gör det allt lite mer spännande på ngt sätt.

Någon som har sub´en till s02e02? Finns inte på undertexter för tillfället...

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Okej, la ni märke att hajen hade ett märke? En "tatuering" längst bak. Tycker jag är riktigt jävla skumt.

Roughack

Grottroll
Gick med
5 Dec 2004
Hoj
MV Agusta Dragster 800RR
honkiie skrev:
Okej, la ni märke att hajen hade ett märke? En "tatuering" längst bak. Tycker jag är riktigt jävla skumt.
samma märke sitter på det mesta nere i desmonds bunker om du inte märkte det :7peta

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
honkiie skrev:

Nej... det såg fan inte jag..

Jag fattar inte hur mkt sånt det finns igentligen... jag tycker att folk ser skumma detaler hela tiden..

Ang. subben till 2:an så finns en länk på en LOST disskution på undertexter.se
De har alltså inte lagt upp den på sidan...

Hur som så var undertexter.se helt nersölat igår... å det lär det vara varje ons-tors i fortsättningen...

Kanske skulle fixa ihop en ny server till dem oxå...

En ny lång vecka väntan nu då... :Bugar

Länken till texten..:

http://s13.invisionfree.com/Jillessons_Textning/index.php?act=Attach&type=post&id=467995

Roughack skrev:
samma märke sitter på det mesta nere i desmonds bunker om du inte märkte det :7peta

här kommer bilden..

Bifogat

• locke_shark.jpeg
    locke_shark.jpeg
    91.1 KB · Visningar: 154
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...