Lost säsong 2

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Börjar bli lite Resident Evil mystik över allt tycker jag.
Missade helt att hajen hade samma märke som det är överallt i bunkern. Riktigt "coolt" :yoparty
Men det träligaste nu är ju att vänta till nästa torsdag med att få se nästa avsnitt.
Funderar starkt på att ha ett break på några veckor så man kan se ett par avsnitt på rad!!

Roughack

Grottroll
Gick med
5 Dec 2004
Hoj
MV Agusta Dragster 800RR
om man kollar vidare så finns även märket på desmonds overall och alla konserver i matkällaren. :)

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
Ärs... Vad var det för mening med att se detta avsnittet, jag skulle väntat till jag hade avsnitt 3. Det här gjorde ju bara så jag blev ännu mer nyfiken.. Det är ju sunset Beach stuk över serien nu! Fuck!

Det verkar hända mycket spännande saker i avsnitt 3 iaf, efter de de klipp ihop på slutet! Jaja...

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DaLorD skrev:
Jag fattar inte hur mkt sånt det finns igentligen... jag tycker att folk ser skumma detaler hela tiden..

Jag med. Fick reda på idag av en polare att i första avsnittet vid 5:02-5:03 när en man flyger in i motorn så den exploderar så är det någon farkost av något slag som flyger över den jämt innan. Om man kollar med tex powerdvd i halvfart så ser man den.

Sen att Ethan fortfarande andas när dom begraver honom. Också lite mysko, något dom missat eller vad tror ni?

Vad finns det mer för sånt som man missat?

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Hagster skrev:
Jag med. Fick reda på idag av en polare att i första avsnittet vid 5:02-5:03 när en man flyger in i motorn så den exploderar så är det någon farkost av något slag som flyger över den jämt innan. Om man kollar med tex powerdvd i halvfart så ser man den.

Sen att Ethan fortfarande andas när dom begraver honom. Också lite mysko, något dom missat eller vad tror ni?

Vad finns det mer för sånt som man missat?
Jag har försökt kolla efter denna farkost, men jag kan då inte se nå !!! (tryckte pause flera gånger för att få "slowmotion")

Hur spelar man halvfart på Power DVD ????? Ta och kolla igen osså gör du en skärm dump

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
R1 Uffe skrev:
Jag har försökt kolla efter denna farkost, men jag kan då inte se nå !!! (tryckte pause flera gånger för att få "slowmotion")

Hur spelar man halvfart på Power DVD ????? Ta och kolla igen osså gör du en skärm dump

Klicka på den där ringen runt play,stopp/rew/forw för att få "halvfart".

Kolla här ifall det där med att Ethan andas när han begravs bara är en tabbe... står lite annat roligt oxå.
http://www.moviemistakes.com/tv4719

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
mjukis skrev:
Klicka på den där ringen runt play,stopp/rew/forw för att få "halvfart".

Kolla här ifall det där med att Ethan andas när han begravs bara är en tabbe... står lite annat roligt oxå.
http://www.moviemistakes.com/tv4719
Det där med Ethan såg jag direkt när dom visade det, det kan ej ha varit något misstag tycker jag, dom zoomar ju för fan in hans mage (indirekt) det är väl meningen man ska titta på dom som gräver !!!

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
R1 Uffe skrev:
Det där med Ethan såg jag direkt när dom visade det, det kan ej ha varit något misstag tycker jag, dom zoomar ju för fan in hans mage (indirekt) det är väl meningen man ska titta på dom som gräver !!!

Ok, jag kan inte minnas att jag la märke till att han andades när dom begravde honom men det måste jag se.
Har haft en känsla av att det hårda aset kommer komma tillbaka o ställa till med en massa oreda så han lever säkert.

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Funkar inte med skärmdump, vettifan varför. Cp-program. Testa VLC annars, där kan du köra på 0,3 fart.

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
I vilken episode andas Ethan när han e död? Orkar inte leta igenom alla...

Hagster skrev:
Funkar inte med skärmdump, vettifan varför. Cp-program. Testa VLC annars, där kan du köra på 0,3 fart.

Japp, du e wätt jobbig :pannkyss

jimler

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
hojlös!
jag skulle vilja veta vart fan dom där others kommer ifrån?
menar de gick ju runt och utforskade hela ön i de första avsnitten då de skulle sätta upp said´s mackapär :yoparty
sedan nu i avsnitt 3 av säsong 2 så finns the others bara där på ön.... knepigt men de kanske har en egen osynlig bunker? :brinnerup
fan hatar att måste vänta på avsnitt.... gah vill ha nu...

Sedan så undrar jag om det inte finns någon som följer prison Break??
Tycker den serien är jävligt bra också :banana

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
jimler skrev:
jag skulle vilja veta vart fan dom där others kommer ifrån?
menar de gick ju runt och utforskade hela ön i de första avsnitten då de skulle sätta upp said´s mackapär :yoparty
sedan nu i avsnitt 3 av säsong 2 så finns the others bara där på ön.... knepigt men de kanske har en egen osynlig bunker? :brinnerup
fan hatar att måste vänta på avsnitt.... gah vill ha nu...

Sedan så undrar jag om det inte finns någon som följer prison Break??
Tycker den serien är jävligt bra också :banana

Men the others är väl bara på ett annat ställe på Ön... De andra håller sig till sin strandbit och den där jävla grottan o lite land runt omkring... men ön är ju stor ... eller?

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Då är det bara några timmar kvar då till del e03s02

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fan, så många frågor så lite svar. Hatar det.

Btw; Lost.S02E03-04.HDTV.XviD-LOL ripen släpar ljudet på, tanka inte den.

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Hagster skrev:

Är det ett dubbeltavsnitt denna gång?

Vill tanka lol´s version, kan ju inte blanda en massa releasegrupper i sharen :3freak

Tack för tipset, sparar mej ett par timmar :tummenupp

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hagster skrev:

TCM rippen ska oxå vara bra

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Måste faktiskt säga att manusförfattaren gör det bra, att ha så många "icke avslutade" scener / avsnitt, man längtar ju bara till nästa avsnitt så man får se vad som händer

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept