Farbrordane skrev:det finns en Dharma logga på flygplanskroppen oxå...till höger i höjd med grabbens armbåge
VArs har du hittat bilden ??, på det amrikansk forumet, eller har du gjort en skärmdump av filmen ???Farbrordane skrev:det finns en Dharma logga på flygplanskroppen oxå...till höger i höjd med grabbens armbåge
näe jag hittade den på undertexter.se forumet men vart dom har fått den ifrån vet jag inteR1 Uffe skrev:VArs har du hittat bilden ??, på det amrikansk forumet, eller har du gjort en skärmdump av filmen ???
Ja, de e nått vajsing med mottagningen lr nått, JUST PRECIS när Lost var, så det var typ inte film utan stillbilder, (samma bild i flera sekunder), samt att ljudet var som på en repig cd skiva.mjukis skrev:Vad är det med Tv4?
Är dom dumma?
De var väl otur för er,, hur länge får ni vänta på reprisen dåTinaTjejen skrev:Ja, de e nått vajsing med mottagningen lr nått, JUST PRECIS när Lost var, så det var typ inte film utan stillbilder, (samma bild i flera sekunder), samt att ljudet var som på en repig cd skiva.
Får väl se reprisen sen...
Det betyder att det där mjölkpaketet är leverarat till bunkern efter det att planet störtade. Någon har alltså varit där och levererat paketet...R1 Uffe skrev:Kolla vem som är saknad i Hurleys dröm !!!!!???????
På sätt och vis, det var ju en dröm bara av HurleyBiifer skrev:Det betyder att det där mjölkpaketet är leverarat till bunkern efter det att planet störtade. Någon har alltså varit där och levererat paketet...
Jag blir galen på den här serien!
I den drömmen ser man massor av dharma-loggor på matpaketen, men inte av typen "Svan" som var station 3s logo. De ser ut att vara samma logga som finns i den andra bunkern där Jin,Mikael och Sawyer med co befinner sig.R1 Uffe skrev:På sätt och vis, det var ju en dröm bara av Hurley
Och det var ???????????ReRewind skrev:Tja!
jag tankade ner och kollade på del 4 season 2 igår kväll.
Vet inte hur mycket jag ska säga men jag fick svar på en av mina misstankar i alla fall.
Peace
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |