Lugn skrev:Vet inte vad det är för nummer, men det som gick på TV igår var iaf ett "riktigt". Man fick se mycket av vad som hände med Claire när hon var bortrövad av the others.
Sett de nu! Mkt bra avsnitt! Hände en hel del!
Lugn skrev:Vet inte vad det är för nummer, men det som gick på TV igår var iaf ett "riktigt". Man fick se mycket av vad som hände med Claire när hon var bortrövad av the others.
MHK skrev:Sett de nu! Mkt bra avsnitt! Hände en hel del!
SuperMicke skrev:Ja, skitbra!! Men man blev ju inte mycket klokare på vilka the others egentligen är för typer
ksann skrev:Har ni Bittorrent så kan jag rekommendera den här sidan: http://www.xtvi.com/index.php?mode=show&id=22
Jag är inte den som brukar följa serier, men lost "äger"...lorkan skrev:Jag förstår inte vad det är med folk ? Serier som är längre än 6 avsnitt och som hänger samman, dvs att man måste se varje avsnitt för att förstå, är i princip tabubelagt för mig. Att ni pallar ?
Lost forever, 250 avsnitt lr ?
NSR_Martin skrev:Jag är inte den som brukar följa serier, men lost "äger"...
Ladda ner dom första avsnitten och kolla, om du inte vill se mer så blir jag förvånad...
toca1 skrev:Jag börjar tröttna rätt hårt på det här nu,, man får ju fean inte reda på ngnting.... Jajajajaja jag kommer la att fortsätta kolla,, ngn gång måste det ju komma till slutet
KristianAE86 skrev:i avsnitt 15 så fick man veta en herrans massa tyckte jag verkligen.
massor av frågetecken rätades ut
lorkan skrev:Jag förstår inte vad det är med folk ? Serier som är längre än 6 avsnitt och som hänger samman, dvs att man måste se varje avsnitt för att förstå, är i princip tabubelagt för mig. Att ni pallar ?
Lost forever, 250 avsnitt lr ?
Ungefär som "Forrest Gump" då, en kille som sitter på en parkbänk och berättar massa saker och äter choklad !!!!!Lugn skrev:Värre är väl sagan om ringen? Otroligt långtråkiga filmer...
"Jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen.... jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen... jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen..." osv.
Den är ju hur bra som helst!R1 Uffe skrev:Ungefär som "Forrest Gump" då, en kille som sitter på en parkbänk och berättar massa saker och äter choklad !!!!!
Jo, jag vet, men det var lite ironi, tänkte med inlägget om sagan om ringenMartin skrev:Den är ju hur bra som helst!
http://www.lost-tv.com/Mheel skrev:Har avsnitt 16 kommit än??
//Mheel
Dom håller på med manus till sesång tre kul att veta... känns som "visst bra serie MEN VA FAN!"lorkan skrev:Jag har sett de första 5 avsnitten typ, å sen delar av vissa avsnitt, ofrivilligt, och det SLUTAR JU ALDRIG. Sorry, men det är ingenting för mig.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |