Lost säsong 2

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Lugn skrev:
Vet inte vad det är för nummer, men det som gick på TV igår var iaf ett "riktigt". Man fick se mycket av vad som hände med Claire när hon var bortrövad av the others.

Sett de nu! Mkt bra avsnitt! Hände en hel del!

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
SuperMicke skrev:
Ja, skitbra!! Men man blev ju inte mycket klokare på vilka the others egentligen är för typer :huvet

En sak är väl klar. Att de har sina omklädningsskåp där. :va

//KaliZ

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-12R SÅLD
Jag börjar tröttna rätt hårt på det här nu,, man får ju fean inte reda på ngnting.... Jajajajaja jag kommer la att fortsätta kolla,, ngn gång måste det ju komma till slutet :va

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Jag förstår inte vad det är med folk ? Serier som är längre än 6 avsnitt och som hänger samman, dvs att man måste se varje avsnitt för att förstå, är i princip tabubelagt för mig. Att ni pallar ? :va

Lost forever, 250 avsnitt lr ?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
lorkan skrev:
Jag förstår inte vad det är med folk ? Serier som är längre än 6 avsnitt och som hänger samman, dvs att man måste se varje avsnitt för att förstå, är i princip tabubelagt för mig. Att ni pallar ? :va

Jag är inte den som brukar följa serier, men lost "äger"...
Ladda ner dom första avsnitten och kolla, om du inte vill se mer så blir jag förvånad...

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
NSR_Martin skrev:
Jag är inte den som brukar följa serier, men lost "äger"...
Ladda ner dom första avsnitten och kolla, om du inte vill se mer så blir jag förvånad...

Jag har sett de första 5 avsnitten typ, å sen delar av vissa avsnitt, ofrivilligt, och det SLUTAR JU ALDRIG. Sorry, men det är ingenting för mig. :)

KHRacing

"D-K"
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
CBR600
toca1 skrev:
Jag börjar tröttna rätt hårt på det här nu,, man får ju fean inte reda på ngnting.... Jajajajaja jag kommer la att fortsätta kolla,, ngn gång måste det ju komma till slutet :va

i avsnitt 15 så fick man veta en herrans massa tyckte jag verkligen.

massor av frågetecken rätades ut

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
lorkan skrev:

Värre är väl sagan om ringen? Otroligt långtråkiga filmer...

"Jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen.... jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen... jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen..." osv.

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Lugn skrev:
Värre är väl sagan om ringen? Otroligt långtråkiga filmer...

"Jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen.... jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen... jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen..." osv.
Ungefär som "Forrest Gump" då, en kille som sitter på en parkbänk och berättar massa saker och äter choklad !!!!!

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Martin skrev:
Den är ju hur bra som helst!
Jo, jag vet, men det var lite ironi, tänkte med inlägget om sagan om ringen

MDM

Livet är hårt.
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
cbr -00
Mheel skrev:
Har avsnitt 16 kommit än??

//Mheel
http://www.lost-tv.com/
har allt du vill veta och lite till..

lorkan skrev:
Jag har sett de första 5 avsnitten typ, å sen delar av vissa avsnitt, ofrivilligt, och det SLUTAR JU ALDRIG. Sorry, men det är ingenting för mig. :)
Dom håller på med manus till sesång tre:p kul att veta... känns som "visst bra serie MEN VA FAN!"
5/4 kommer avsnitt 16 btw

Last edited:

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Är det inte bra j-vla irriterande att de måste ha uppehåll hela tiden?!?! :huvet

Satt man bänkad igårkväll och så kör dom en repris.... :gråta

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...