motardkungen
Slide in...
Då var man med i lotteriet... Hoppas på turen..
Hur menar du då?Clifton skrev:Skaplig vinst du gör själv på hojen då. Säljer du alla lotter har du fått 200000 för hojen =)
Det vore iofs skoj att kunna göra så men vi planerar ju ett litet dragningsjippo i samband med rejset då dragningen är. Guldscenariot för oss vore ju om nån i publiken vann men det kanske man inte ska hoppas för mkt på. Tror förresten inte det är okej med det tillståndet vi har.KGK skrev:lottas hojen ut snabbare ifall de säljer ut fort?
i så fall, lyft tråden ifall det när det närmar sig slutet
Supermoto skrev:Förra året körde vi sista träningen i november nån gång. Sen åker man is. Och det går faktiskt att behålla hojen över vintern om man vill det
Försäljningen startade på mässan i Bötlabooorg så det är inte ens hundra ännu.stoooffe skrev:Hur många lotter har ni sålt? Funderar på att köpa en.
Väl talat. Så är detDee_cati skrev:Det vill vi se! Körning i helgen bara så du vet....
Och till alla er som tycker det är dyrt med 200:- eller inte gillar att köpa lotter så får ni ju tänka på att ni hjälper ju till att få fram Motard på bla tv mm om ni sponsrar med 200:-. Det är ju en SM-bana nu! Eller nåja, en tävling iaf.
200:- för att få se såna grejjer är billigt enligt mig
Vi kommer ha med hojen till alla rejs som nån av klubbens medlemmar är med på. Förutom såklart de rejs vi själva arrangerar.Vsundelin skrev:Kommer det att säljas några lotter i samband med Supermotard SM tävlingarna runt om i sverige ?
Blue skrev:Jag tog fem stycken, det är ju för ett vettigt ändamål.
Inte folknykterhet eller nått annat trams.....
Dessutom har jag en halv procents chans att vinna nu.
/Blue
Kom upp på rejset den 16e september när dragningen är så löser vi nog detWiseguy skrev:En lott betald och beställd.
Vinner jag vill jag ta en tur på eran bana.
Supermoto skrev:Förstapris: En ny Husaberg FS650e -2006
Andrapris: Sinisalo skinnställ (finns i fler färger än det nedan...)
Tredjepris: Presentkort (3000kr) på Carlbarks i Kumla
Sätt in 200kr x antal lotter du vill ha på Pg. 64 56 55-2 (ange namn, adress & telefon) så kommer lotterna med posten så fort det går.
Lite enklare hantering i år än förra året
Kolla HÄR för mer information.
Jag svara även på frågor osv här om det behövs.
Supermoto skrev:Förstapris: En ny Husaberg FS650e -2006
Mr_Mike skrev:Jag tänkte jag skulle köpa en lott... Går det att bet via internet??? Man får ju inte med så många tecken det krävs för att skriva namn, adress samt tele nr...
///Micke
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |