Ska aldrig lämna något i din väska igen, jag lovarBlir inget för mig imon, men kommer nog förbi o lämnar dina crosshandskar som legat o skräpat i min väska, Poppler:tgummenupp
Paaaaaseeeer! Pest eller kolera?? Du valde att ligga "hemma" bakis?? Loser ) Tycker om dig i allafall )
Kan tillägga att det är svårt att hitta ljuskronor, men det fanns på Coop i Kållered. Köpte dressen på ICA 421 för 49.- precis som Jon as sa.
Ska aldrig lämna något i din väska igen, jag lovar
Då skall jag kolla på Coop i Kållered.... Har inte hittat någon hittils.
Halt ute = tveksam till att hänga på idag. Var nyss ute på altanen, den var frusen och snorhal...
Kylan är ok, det finns ju underställ! Men ingen av mina hojar gör sig särskilt bra i halt väglag. Kanske (troligen) är det bättre på de större vägarna/gatorna? Tar ett definitivt beslut strax efter lunch!
Satan bakis jag är idag och så halt på det... kan ju bara bli bra
Var precis iväg å blåste 0.00
Nu har jag bestämt mig. Bangar. Tyvärr. Inte främst pga halkan, det verkar ju hyfsat enligt Pathfinder. Men det är den personliga logistiken som har pajat. Står och brassar mat till familjen just nu. Maten är inte klar. Barnen är hungriga. Jag är hungrig. Klockan är snart 14.00 - ingen bra tajming...Tar ett definitivt beslut strax efter lunch!
Ska aldrig lämna något i din väska igen, jag lovar
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |