AquaRelliux
Ny medlem
Japp som topic säger vad kan det vara??bra eller dåligt :kocko
AquaRelliux skrev:Det låter bara ifrån högra benet, är det svårt att byta de dämparna? De funkar som de ska i övrigt. Finns det några bilder eller så på hur man gör för att byta dem?
Solid snake skrev:Ändan är liten.
AquaRelliux skrev:Jag har en RS 125. Roligt med folk som bryr sig om stav fel man slinter ofta med tangenterna men varför ska man orka bry sig om det :kocko
AquaRelliux skrev:Så härligt när man går in på forumet och så ser man att det är massa folk som har svarat på sitt inlägg. Men det ända problemet är att 90% är skitsnak och rättstavning som detta vore någon skola jävla. Hallå man gör inlägg för att man vill ha hjälp inte bättre betyg i svenska tänk snälla
Anton_Ljunghusen skrev:(för jag kan inget göra iallfall)
AquaRelliux skrev:Så härligt när man går in på forumet och så ser man att det är massa folk som har svarat på sitt inlägg. Men det ända problemet är att 90% är skitsnak och rättstavning som detta vore någon skola jävla. Hallå man gör inlägg för att man vill ha hjälp inte bättre betyg i svenska tänk snälla
Word, som neger-rapparna säger där borta i amerikat.CayLe skrev:Vill du bli tagen seriöst får du skriva seriöst, svårare än så är det inte.
Solid snake skrev:Ändrade lite.
CayLe skrev:"Dom" är inget ord som man använder i det svenska språket när man skriver! "De" eller "dem" är det som gäller.
"Dom" tillhör talspråket.
Varför kan jag aldrig växa ifrån 125-forumet för?
Betzy skrev:Jag som trodde det var allmänt accepterat med "dom" nu för tiden...
Jaja, man ska lära sig något nytt varje dag.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|