Lufta bromsar...bakvänt

Har man inga såna känningar så har jag sett sprutor i några olika storlekar i elfakatalogen, tror att 50ml var den största. www.elfa.se

bikerwoman skrev:
Man fjäskar helt enkelt med nån man känner som jobbar på sjukhus... frågar efter 60 ml sondsprutor eller kateterspolsprutor..

Nämen va fan...jag har ju en tjej som pluggar till sjuksköterska...glömde jag bort sörru...hon kanske kan fixa...trevlo trevlo

CPMS skrev:
Ingen som sett om "SpeedBleeders" säljs i Sverige?
Ser ut som en helt vanlig luftningsnippel men har en inbyggd backventil, bara att lossa lite på nippeln och pumpa på. Borde fungera väldigt bra.

Jag beställde precis Speed Bleeders från USA. Skriver en review när jag testat hur dom funkar. Känner några andra som kör med dessa och dom är helnöjda.

MaScoot skrev:
Jag beställde precis Speed Bleeders från USA. Skriver en review när jag testat hur dom funkar. Känner några andra som kör med dessa och dom är helnöjda.

:tummenupp
Nice, skriv gärna ut vad totalpriset blev också vid recensionen. Kan vara roligt att jämföra kostnaden, tror man kan få tag på dom i England från Russell Performance UK/Edelbrock Corp.

Speed Bleeders:
http://www.speedbleeder.com/

CPMS skrev:
Nice, skriv gärna ut vad totalpriset blev också vid recensionen. Kan vara roligt att jämföra kostnaden, tror man kan få tag på dom i England från Russell Performance UK/Edelbrock Corp.

Priset kan jag säga redan nu.
Direkt från speedbleeder.com 200 kr inklusive frakt för tre stycken (inte stainless).

De lär komma inom en vecka...paketet las på lådan dagen efter jag beställt.
Återkommer med ris eller ros
:tummenupp

Sätt en genomskinlig slang på luftnippeln och sug i den, detta funkar skitbra, dvs om du har haft systemet helt tomt!

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back