StewOo skrev:Vet någon vart man kan få tag på tex K/N luftfilter i sverige?
IronMan skrev:Gå in på www.addemoto.se kanske :kocko
IronMan skrev:Gå in på www.addemoto.se kanske :kocko
cRoC skrev:Ring 013-362500 och be dom skicka. 160kr st.
Edholm skrev:Är det K&N filter? dom brukar ju kosta betydligt mer på andra ställen..
LGS skrev:Jag har nyss köpt ett äkta K&N filter.
Inte för att det är bättre (tror jag inte iaf.), utan bara för att min förgasare har en ovanlig diameter. Det är mer än 2ggr så stort som ett billigt konfilter och det var på gränsen att jag inte fick på det p.g.a att ramen och bakdämparen var ivägen. Det låter härligt i alla fall.
Gå in på www.motospeed.se , och leta efter ditt närmaste "MS center", de kan ta in K&N filter på beställning (tar ca. en vecka).
/Ludde
Edholm skrev:Är det K&N filter? dom brukar ju kosta betydligt mer på andra ställen..
LGS skrev:Jag har nyss köpt ett äkta K&N filter.
Inte för att det är bättre (tror jag inte iaf.), utan bara för att min förgasare har en ovanlig diameter. Det är mer än 2ggr så stort som ett billigt konfilter och det var på gränsen att jag inte fick på det p.g.a att ramen och bakdämparen var ivägen. Det låter härligt i alla fall.
Gå in på www.motospeed.se , och leta efter ditt närmaste "MS center", de kan ta in K&N filter på beställning (tar ca. en vecka).
/Ludde
RED_LiME skrev:Ger Konat Filter mer effekt om man som jag, kör ostrypt med effektrör?
En liten fråga om att plana toppen med, Är det värt det? Vad är riskerna?
LGS skrev:Man ska kunna få bättre trottelrespons och bottendrag, men det beror ju på om den är bestyckad rätt, antar jag. Egentligen är allt den gör att mototrn får mer luft, vilket jag förmodligen måste kompenseras med mer bränsle, alltså förbränner den mer? Har iofs. ingen aning, men det ger en viss placebo effekt också.
/Ludde
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |