Swedie skriver Citat:
1) - Enklare att registrera sig och delta
2) - Modernare gränsnitt som funkar både i mobilen och dator
3) - Fler "notifieringsfunktioner" så om man skriver en tråd att man blir påmind att komma tillbaka
4) - Kanske rikare "garage"-funktion för att visa upp sina hojar
5) - SH dating?
6) - Automatiserade nyhetstrådar från Bike (har testats förr, visst klagomål. Men i med folk inte skriver nya trådar själva.... så kan det igen behövas...???)
Kommentarer:
1) Kan det vara enklare ? Jämför Paypal med 128 sidor villkor att läsa igenom och godkänna, jag gav upp.
2) Har ingen tanke på att använda SH i mobil. Lika lite som jag tänker mig på en Minimoto. Jag gillar min 27".
Men andra kanske gillar använda mobil ?
3) Hatar notifieringar. Jag lägger den tid jag vill på olika saker. Funderat på att sluta helt på eforum.idg.se pga eforum spammat min epost med notifieringar.
4) Inget för mig.
5) SH dating. kanske skulle locka de som inte har sitt på det torra, vad vet jag ?
6) Helt OK. Det kör eforum med och det blir en hel del tips !
Vad det gäller bilder som folk har svårigheter med. Några enkla steg
1) Beskär bilden så onödigt går bort, använder själv Gwenview Edit Crop
2) Minska storleken till 1024 på långsidan, proportionellt Gwenview Edit Resize, onödigt med större bilder som jag ser det. Spar serverutrymme och uppladdningstid.
3) Gå till avancerat, Hantera bifogade filer, Välj lägg till filer eller kanske någon av de gamla duger, Tex Tobbes åtdragningsmoment, ta rätt på den och använd på nytt.
Kör Linux Mint 17.3 på datorn för det fungerar med Seamonkey som webbläsare och genom att förbjuda automatiska uppdateringar slipper jag otrevliga överraskningar när jag startar datorn.
Men just tekniken ladda upp bilder borde gå att använda från andra plattformar.
Exempel # 58
https://www.sporthoj.com/forum/show...filtret-dras&p=6442990&highlight=#post6442990