Jo jag ska HÖGST troligen åka från Luleå till sundsvall, och tillbaka, FREDAGEN el. LÖRDAGEN 11 el.12 Februari. Åker kanske kl9-10 på morgonen, tillbaka till lule 22-23 inkl matpauser m.m.
Så jag har 3platser i baksätet, ifall du ska från Luleå till umeå,sundsvall eller nånstans längs den vägen, eller ska med FRÅN sundsvall eller annat ställe tillbaka mot Luleå.
Kommer köra över dagen, jag är flexibel, tex. passar inte fredagen så kan lördagen passa.
Kommer troligen åka en varm o go 240 med släp, för att hämta en Mc utanför sundsvall.
Så för en symbolisk summa, kanske ett par hundringar, så kan du ta dig neråt eller uppåt.
Ps. vi gillar Mcd Hör av dig på Pm i så fall, eller fråga nått här på tråden
Uppdaterar även så fort något blir klart...
Så jag har 3platser i baksätet, ifall du ska från Luleå till umeå,sundsvall eller nånstans längs den vägen, eller ska med FRÅN sundsvall eller annat ställe tillbaka mot Luleå.
Kommer köra över dagen, jag är flexibel, tex. passar inte fredagen så kan lördagen passa.
Kommer troligen åka en varm o go 240 med släp, för att hämta en Mc utanför sundsvall.
Så för en symbolisk summa, kanske ett par hundringar, så kan du ta dig neråt eller uppåt.
Ps. vi gillar Mcd Hör av dig på Pm i så fall, eller fråga nått här på tråden
Uppdaterar även så fort något blir klart...
Last edited: