Luleå, umeå <-> Sundsvall, behöver du lift?

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Jo jag ska HÖGST troligen åka från Luleå till sundsvall, och tillbaka, FREDAGEN el. LÖRDAGEN 11 el.12 Februari. Åker kanske kl9-10 på morgonen, tillbaka till lule 22-23 inkl matpauser m.m.

Så jag har 3platser i baksätet, ifall du ska från Luleå till umeå,sundsvall eller nånstans längs den vägen, eller ska med FRÅN sundsvall eller annat ställe tillbaka mot Luleå.

Kommer köra över dagen, jag är flexibel, tex. passar inte fredagen så kan lördagen passa.
Kommer troligen åka en varm o go 240 med släp, för att hämta en Mc utanför sundsvall.

Så för en symbolisk summa, kanske ett par hundringar, så kan du ta dig neråt eller uppåt.
Ps. vi gillar Mcd :) Hör av dig på Pm i så fall, eller fråga nått här på tråden
Uppdaterar även så fort något blir klart...

Last edited:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Kom igen, skicka med din farmor upp, eller be din tjej dra å h-e och säg att en bil hem väntar på dig :)

....eller ner...

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
får man lov och fråga vilken hoj det e du ska hämta? inte möjligt att det är den kopparbruna med racekåpor? gsxr 750 -00??!?

snälla säg att det inte är så!! då¨kan jag avboka mitt möte med banken på fredda...

gurkis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM RC8R-09, CBR1000RR -10
Demp@ skrev:
får man lov och fråga vilken hoj det e du ska hämta? inte möjligt att det är den kopparbruna med racekåpor? gsxr 750 -00??!?

snälla säg att det inte är så!! då¨kan jag avboka mitt möte med banken på fredda...

Menar du den här?

Bifogat

• gixxer.jpg
    gixxer.jpg
    77 KB · Visningar: 89

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
morecore skrev:
Ta skiten, jag vill inte ha den! :mattias

:hihi

vad menar du? va det den du skulle åka och titta på? behöver liksom veta ifall jag ska till banken eller inte? men det kanske inte ens e den. :va

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Demp@ skrev:
vad menar du? va det den du skulle åka och titta på? behöver liksom veta ifall jag ska till banken eller inte? men det kanske inte ens e den. :va
Har du inte kontakt med ägaren? han är säkert snäll och säger till ifall nån kommer för att titta, så du inte går och tar banklån i onödan...

Svar: nej :) går det inte pruta 5k där så går det pruta 12k nån annanstans :banana

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
morecore skrev:
Har du inte kontakt med ägaren? han är säkert snäll och säger till ifall nån kommer för att titta, så du inte går och tar banklån i onödan...

Svar: nej :) går det inte pruta 5k där så går det pruta 12k nån annanstans :banana

antar att du har försökt att pruta på han då eller?
hehe kanske inte ska skriva här att vi e intreserrade hehe

(jag vill inte ha den bla bla den e kass också såg att det rann metallspån från motorkåpan osv osv)

jaja lycka till i jakten!! :banana

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...