Utböling som man är, så söker jag lite bra tips om lunchställen som är okej. Gärna nåt som inte ligger mitt inne i smeten så att halva lunchen går åt till att leta parkeringsplats. Nån som vet vem som serverar stans bästa pasta?
Penguin skrev:Nån som vet vem som serverar stans bästa pasta?
Taz skrev:Little Italy i gallerian mitt emot station har pizzabuffé.... som till råga på allt är god.
//D
M:et skrev:God take away sallad hittas i Forumgallerian Jag kommer inte ihåg vad stälet heter men det går inte att missa, det ligger precis vid Exchange, växlingskontoret.
De har även fri Buffé, brukar vara pasta, kött, pizza och liknande. Man får då ta av vad man vill och mycket man vill!
Lotta skrev:Cupido......heter stället.
Lotta skrev:Vänta, vänta...jag kom på ett ställe.....
Ultuna Resturangen, de brukar ha mycket att välja på, duktiga kockar, skapligt fin miljö, massor av studenter vilket jag har för mig leder till hyfsade priser. liite utanför stan kanske, men väl värt ett besök.
Kanske skulle kunna göra en sticky av den här tråden? Ibland ska man ut på lunch och det finns fan inte ett lunch ställe i hela stan som ploppar upp i huvudet förutom de gamla vanliga som man brukar gå till.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |