gixxer Timmy skrev:2495509Köttiga bilder höjj!!!! Synd att min o ingel`s hi5 stoppie vart lite suddig.skit i det! vi gör ett nytt försök på tisdag. Milla eller Thygod!? ni får mer än gärna maila bilder till mig.. eller om ni absolut inte har nånting att göra så får ni jätte gjärna bränna ner på skiva tils på tisdag.. höjj
gixxer Timmy skrev:2495509Köttiga bilder höjj!!!! Synd att min o ingel`s hi5 stoppie vart lite suddig.skit i det! vi gör ett nytt försök på tisdag. Milla eller Thygod!? ni får mer än gärna maila bilder till mig.. eller om ni absolut inte har nånting att göra så får ni jätte gjärna bränna ner på skiva tils på tisdag.. höjj
Thyg0d skrev:2495844En något uppljusad bild på Ingel...
Och Scrap, ha i åtanke att det var Milla's första gång någonsin med en systemkamera och att hon saknar photoshop... Så jag personligen är grymt impad av kvaliteten på bilderna!
SCRAP skrev:2496331En massa text...
Milla skrev:2496443Tack, snällt att du vill tipsa, MEN jag äger inte ens en egen kamera.. Den dagen jag gör det så kanske jag orkar läsa vad du skrev..
Det är ju tur att du är så duktig då så blir det bra bilder från någon ...
Jag fotar för att det är kul, och tycker någon av de som stuntar att det blivit en bra bild, då är jag nöjd.
NO_FEAR skrev:2496456Tycker dina bilder blir kanonbra.
Tack för ett kanonbra jobb med bilderna =)
NO_FEAR skrev:2496456och det är INTE bra om man inte har ett objekt som står still
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|