Om jag kan åka dit (vilket jag hoppas!) så tar jag moppen i skåpet. Har inte bytt växellåda än....Din moppe får också plats, bara så du vetrace skrev:e de sönda som gäller lr??
ja e på om vädret e ok!!
ZX9R-98 skrev:Jag följer med på söndag
Om du Mr J åker från Tyresö vid åttatiden och jag kvart i tio så ses vi vid Mcd samtidigt vid tio
Robban W skrev:Jag hakar.... Tror jag ska prova att knäskrapa med skjuts. Är det nån som gjort det? Finns det nån som har dåliga erfarenheter av ett sånt projekt?
Ni kommer att vara verkstädernas kelgrisar i vinter med era rasade kopplingar, växelådor och packboxbyten.Stockel skrev:Det kommer bli intressant att se... skulle inte vilja sitta bakom. Dels lär det luta rätt ordentligt men framförallt: hur håller man i sig?
Men låt inte mig hindra dig. Utmaningar är till för att övervinnas! Själv ska jag besegra tvåan.
Sweedo skrev:Ni kommer att vara verkstädernas kelgrisar i vinter med era rasade kopplingar, växelådor och packboxbyten.
Sweedo skrev:Ni kommer att vara verkstädernas kelgrisar i vinter med era rasade kopplingar, växelådor och packboxbyten.
NEJ!!!Stockel skrev:Kan bara hålla med RoLLER: man VET att packboxar, låda och annat kommer paja men det är faan värt det!!!
Varför skulle man ha just hojåkning som hobby... finns det verkligen inget billigare som är lika kul...?
Bikerbitch skrev:Ser ut att vara okej väder på söndagen. hur länge tänker ni hålla till vid lunda tro?
Samling redan klockan 10? 'gaaaaaaaaah' Är ni morgonpigga eller?
Stockel skrev:Det kommer bli intressant att se... skulle inte vilja sitta bakom. Dels lär det luta rätt ordentligt men framförallt: hur håller man i sig?
Robban W skrev:
Här är ett kraftprov av mcbudet. Soppatorsk 2:a gången på samma dag ta tag här bak säger comi
hastighet 80-90 km/h
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |