Hmm ojdå glömde visst att man lär va reggad i vissa forum...
Så här skrev en person iaf
Senast lunda alliansen hade sin konbana så var det för hög db. Fortfarande inget svar på frågan hur det kan vara jänkebilarnas fel??
Om ni har ögonen öppna så ser ni direkt vilka det är som förstör för andra genom att köra som idioter till och från banan å du kan ju inte påstå att det är jänkebilarna. Mesta man ser som kör som idioter är smågrabbarna i en gammal jävla starlet eller dyl.
Så sluta skyll era jävla misstag på jänkebilarna och se till att alla kör som folk så kanske lunda har en chans att bli kvar.
Enligt vad lunda alliansen svarade i tidningen så är det dom som har ansvaret för tillfartsvägarna till lunda och det vore ju synd om dom inte kan fixa till det dom lovat kommunen så alla vi som håller på med motorsport ska bli lidande.
Och svaret han fick vart;
Jo du har säkert rätt, men att endast vara otrevlig och även du osaklig i ditt svar vinner du ingen sympati här.
Vi kör Saab, inte någon "jävla Starlet"...
Om nu de som bor där har sagt till Fredde att det är "jänkarna" som kör som svin så vad skall han göra? Säga att det inte alls är så?
Dessutom kanske det är så att de boende upplever jänkarnas motorvrål värre än de surriga 4
rna?
Vi får se till att köra sakta och försiktigt till banan förbi de boende.
Gäller alla från jänkare till "jävla Starlets".
Vi alla vill ha kvar möjligheten att gasa lite på bana, så var inte arg på
oss...
Svart på detta vart;
Precis.. jag förmedlar bara vad jag hört. Personigen så tycker jag att det verkar vara hojarna som kör vildast till och från.
Vidare hackas d fram å tebax
inge gnäll så , men påhoppet om att jänkarna är problemet på vägen dit så kan man undra då flertalet av dom som rejsar där kommer på trailer, så undrar jag hur dom kan åka som svin på vägen dit , sen att dom låter mera än 4 cyl må så vara , vår bil låter 67bd till närmsta granne så det är inte mycket som behövs för att låta 55db. gränsfall för junior dragsters att få åka. sen är det allas ansvar att se till att det sköts på vägen dit & hem.
Liksom detta påstående vilken looser
de är de där förbannade jänkebilarna som förstör för alla andra. OM det inte blir nått alls på lunda så är det deras fel. Både till och från och på fältet så står de. Allt enligt folk som bor vid lunda.
Kontentan är väl att denna pajkastning lär sluta och alla lär enas för motorsportens skull anser jag iaf. Håller även på med V8bilar å rattlåsracing.
Menar vem vet hur länge tullinge blir kvar och vore det inte fint å ha lunda å åka på då???