Lunda Shootout 20 maj!

Nordman

In speed we trust. G.R.S/08
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Bandit 1216 -98, något ombyggd. 167 hk, 134Nm
Kalasväder och jättekul.
Inget problem med fäste heller. Tyvärr pajade jag kopplingen, så det blev bara fyra repor.
Fyra hundradelar från personbästa i alla fall trots vinteruppehåll och motvind :tungan

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
Kawasaki ZX12R, 1427 PSB. Honda CRF 450 R
Håller med dig Nordman.
Skitrolig dag och med trevliga nya och gamla hojkompisar. :)
Fick dessutom med sig 2 st 8:eek:r och 2 st 1,50 fötter på opreppad bana hem, vilket känns kanon.
Hoppas det inte var allt för jäkligt hem i trafiken med din trasiga koppling.

Last edited:

quaden

Hellre två än fyra nuförtiden :)
Gick med
18 Feb 2006
Hoj
Gasgas Quad som har en Ducati 748 i sig, Banshee Quad med en turbomatad R1 motor och har haft en Honda Hornet 900 05a Nu en 08 Suzuki B King
Tack grabbarna på två hjul att jag fick vara med och gasa bredvid er, riktigt kul :)

Glenn Ocklund

Motorsport utvecklare
Gick med
18 Oct 2004
Hoj
raptor/Ducati 748 quad
Kul att det var så många balla hojar som spred välljud på banan, buller sa någon men musik tycker jag:tummenupp
Mer hojar än förra året, ja mera bilar med för den delen så det verkar som vi ska fortsätta med Lunda en stund till och preppningen den lilla som nu var kommer vi limma längre ut 12 aug så slipper vi på plattan få ont i magen när ni jazzar iväg...fästet var bara 70% av förra året. Lelle Nitroz teori var att asfalten var för kall så här tidigt på året, sen kanske man ska hitta en enkel uppdelning på hojar med och utan överladd kanske ?

Som vi brukar säga vi är billiga och dåliga men försöker ha roligt:D

Kapten Slow

Addicted
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Honda CBR1000RR-05 Kraschad 09-04-11 :( Trajja Daytona 955i-01 Streetfighter Suzuki Gixxer 1000 08 Triumph Tiger 1968 Hayabusa Turbo 00 Såld
Om det nu ska delas upp i två klasser tycker jag nog det är bättre att dela upp det i orginal sving eller förlängd sving då det har större betydelse fast det är ju bara min åsikt tack för ordet :glömdet
Annars måste jag tacka för en helt suverän dag kommer garanterat nästa gång och hoppas då på ännu fler hojar :yoparty

petta59

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
3 CBX:er. Ombyggd 81:a . Orginal 79:a. + Egen byggd CBX 1000
Det var första gången jag körde, dock inga kanontider. Och jag tycker det var hur kul som helst:hihi. Jag kommer också att återkomma med min gammla CBX,

// Peter

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...