Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Nope, körde upp dit med dieselskåpet.Tjenare.
Va det du som hade den där svarta turbo-hojjen?
Slänger upp mina bilder imorgon eller något.
Nope, körde upp dit med dieselskåpet.Tjenare.
Kan man se resultaten någonstans, vilka tider kördes det på?
/Ingvar
Kan man se resultaten någonstans, vilka tider kördes det på?
/Ingvar
Tjenare.
Det va sjukt bra kärt av alla idag Har en massa sköna filmer som jag ska klippa ihop till en video
Får se hur den blir
Kan man ta det som ett löfte att film kommer? Grymt kul att få höra Martin-CBX, 1500 cc Martin-GSX, trimmad stötstång och förhoppningsvis körde även IngvarB med sparsam ljuddämpning. Om det nu var tillåtet att sprida välljud.... Finns säkert mer kul att både se och höra men dessa vet jag med säkerhet att jag är nyfiken på.
Jadå ska försöka mig på att få in den i datorn Sladden e lite taskig. Men skam den som ger sig
Håll koll här så slänger jag upp en länk!
Annars, in och prenumerera på min kanal
http://www.youtube.com/user/Roach2047
Stort tack till alla som körde och till Henke som så vänligt tog mig som börda denna dag!
Ses nästa år, men då ska jag oxå vara med!
Bravo!
Du borde hälsat på oss som var där!
(Ett tips...motorljud..stuntfolket...techno/rap...rart motorljud...garageråttor...kasta ut datorn genom fönstret...ganska dyrt.)
Jofan, jag borde ha gjort det Dock så var jag inte där själv och hade fått gratis inträde men behövde då hålla mig till Henke eftersom jag inte hade entrebandet :-/ Sorry, Lovar att de blir bättring nästa gång. Ska försöka ta mig iväg på fler av dessa. När e nästa?
Om jag inte hittar er, hitta mig! Ung kille, utan hoj, svart PIMPSTAR tröja
Filmen blir av om jag som sagt lyckas få USB sladden till min HTC att få kontakt, Sjukaste glappet jag varit med om... (Studentpengarna rinner ut såhär i slutet på månaden...)
Men jag ska tame F*N fixa det här Har en schyst repa Av CBRJimmy och tror jag har fått med en av dina repor oxå Lite på den tyffa Mustangen och Lillgrodan 2
Fan när grodbilen värmde däcken, då såg vi knappt varandra när vi stog brevid
Men som jag sa Skam den som ger sig
BTW. Om någon skulle känna igen en missplacerad 17 åring som stod brevid "tidhuset" precis vid starten, SÅ VA DET JAG
Ha de bra grabbs
Svart Pimpstar-tröja såg jag, så det var nog du, om det inte kvistade runt fler i sådana. Jag la märke till den eftersom jag nyligen fick förklarat för mig vad Pimpstar är för ngt.
Ja det var bra tryck i i både Lill-grodan och den större Grodan tycket jag med. De vart ju lite publikfavoriter med garage-look i förhållande till de mer flashigt lackade och dekalade bilarna.
Nästa rejstillfälle är nog Kjula i september, blir både bilar och hojar då med.
Ungefär lika långt från Sthlm som Lunda-strippen.
Svart Pimpstar-tröja såg jag, så det var nog du, om det inte kvistade runt fler i sådana. Jag la märke till den eftersom jag nyligen fick förklarat för mig vad Pimpstar är för ngt.
Ja det var bra tryck i både Lill-grodan och den större Grodan tyckte jag med. De vart ju lite publikfavoriter med sin garage-look, i förhållande till de mer flashigt lackade och dekalade bilarna.
Nästa rejstillfälle är nog Kjula i september, blir både bilar och hojar då med.
Ungefär lika långt från Sthlm som Lunda-strippen.
Bild 6
Honda resp Gilera 90cc moppar.
Dessa ägare verkade ha svart bälte i tvåtaktstrimning. Tror jag hörde en slutfart på 129 km/h på ngn av dem. Sjuka grejer.Rickard på den gula MT50n och hans far (inte i bild) är frekventa gäster i min bänk.
Gileran som hans far haft som bäst 34 hk på bakhjulet om jag inte minns fel har även ett top speed på 160 knyck.
Ruggigt kul att se in action.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |