Just wait and see!
Vad tror du vi gjort typ senaste året?
Just wait and see!
Väntat?Vad tror du vi gjort typ senaste året?
Väntat?
Detta är ju inget styling projekt längre enligt mig. Men ni får helt enkelt ha tålamod! Vid det här laget borde ni redan ha det.
Nepp. Hemligheterna får ju inte läcka ut till allmänheten. Hört talas om sådana där spioneri på Ferari av McLaren och liknande. Det slutar aldrig bra.Tålamodsträning i världsklass
Men du är ju fan aldrig inne på msn så jag får inge inside-info längre, jävla stil
Nepp. Hemligheterna får ju inte läcka ut till allmänheten. Hört talas om sådana där spioneri på Ferari av McLaren och liknande. Det slutar aldrig bra.
Hajjemän.Svart glasfiber aka kolfiber??
Ingen större skillnad. Dock skulle jag vilja ha en Vakumpump. Har inte du en sådan kukpump som man kan bygga om?jävla slyna
hur gör man teknikmässigt jämfört med vanlig glasfiber?
Ingen större skillnad. Dock skulle jag vilja ha en Vakumpump. Har inte du en sådan kukpump som man kan bygga om?
Ja just ja, där sa du något!nej men jag har kontakter
pinky på forumet driver en sexshop
Ja just ja, där sa du något!
SÄTT FART NU FÖR HELVETE
du bara gnäller å skyller på massa dumma saker.
ARBEIT!!!!
Som du kanske ser på bilden så blev inte resultatet riktigt som jag ville. Tanken var att det skulle blivit en bra yta men det blev det inte. Och nuorkar jag inte gjuta en ny kan jag ju säga.fan har du fått ur tummen ur hålet där solen aldrig skiner nu?
looking good. men varför lack? då tappar du ju hela grejen med kolfiber.
lite sent nu kanske men du hade ju kunnat laminera dina glasfiberkåpor med ett lager kålfiber...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |