Jag vill starta på ny kula och just därför startar jag en ny tråd. Verkar kanske lite dumt men iaf.
Började igår Tisdagen den 19 september med en rivning av hojen. Samt ett test av nya bakdelen, för den andra blev saboterad.
Från 19/9 - 06
Nu har luftburken tagits ur och kommer inte att sättas in igen i min ägo iaf.
Så ser den ut med Husaberg stänkan. Tänk på att den inte skall sitta exakt så men det ger en idé om hur det blir iaf.
Andra sidan
Det var det som blev gjort första dagen.
20/9 - 06
Rivningen fortsatte idag. Inga roliga bilder, men ni får ju se att det hänt något iaf.
Blir nog mera rivning imorgon. Stay tuned.
21/9 - 06
Jaha idag fortsatte rivning med mindre goda nyheter Började bra men sedan lyfte jg yopplocket och fick se hurdan kolven såg ut och framför allt hur topplocket så ut
Styret rent
Boyessen reeds is teh shit
// Lundgren
Började igår Tisdagen den 19 september med en rivning av hojen. Samt ett test av nya bakdelen, för den andra blev saboterad.
Från 19/9 - 06
Nu har luftburken tagits ur och kommer inte att sättas in igen i min ägo iaf.
Så ser den ut med Husaberg stänkan. Tänk på att den inte skall sitta exakt så men det ger en idé om hur det blir iaf.
Andra sidan
Det var det som blev gjort första dagen.
20/9 - 06
Rivningen fortsatte idag. Inga roliga bilder, men ni får ju se att det hänt något iaf.
Blir nog mera rivning imorgon. Stay tuned.
21/9 - 06
Jaha idag fortsatte rivning med mindre goda nyheter Började bra men sedan lyfte jg yopplocket och fick se hurdan kolven såg ut och framför allt hur topplocket så ut
Styret rent
Boyessen reeds is teh shit
// Lundgren
Last edited: