Bra presterat trots 20 km/h lägre Top Speed än Biaggi! Hänger säkert lite på bromspunkter iof och Biaggi behöver visst justera sin lite
Hmmmm.... nu tycker jag du är liiiiite neggo här; ny klass, ny hoj, nytt team (som inte är ett fett vinnarteam) = inte lätt!
Helt ok tycker jag!
Poäng i båda heaten är väl inte kattskit på ny hoj??
Bra presterat trots 20 km/h lägre Top Speed än Biaggi! Hänger säkert lite på bromspunkter iof och Biaggi behöver visst justera sin lite
Jag tyckar att det är skitkul med en svensk i WSBK iaf. Hoppas att det blir en fortsättning! Go Lundh!!!
Det går ju inte att lägga huvudansvaret på någon annan än Biaggi, ...men upprinnelsen är ju att han överraskas av Reas ologiska knastinåtvikande spår och tappar sin bromspunkt, och därefter är passagerare. Inte första gången Reas hittepåspår får vurpföljder för andra.Jisses! klart en av de värre kamikaze attacker man skådat!!
Det går ju inte att lägga huvudansvaret på någon annan än Biaggi, ...men upprinnelsen är ju att han överraskas av Reas ologiska knastinåtvikande spår och tappar sin bromspunkt, och därefter är passagerare. Inte första gången Reas hittepåspår får vurpföljder för andra.
Biaggi skyller på skit på banan. Kan det vara så?
- Blaming a lack of grip on the dirtier side of the circuit for being unable to stop in time, Biaggi subsequently slammed into the back of the innocent Leon Haslam, sending both barrelling out of the race.
http://www.crash.net/world+superbikes/news/183258/1/biaggi_apologises_to_haslam_loses_lead.html
Klart det är kul med Svenskar i SBK och FIM
Och ja hoppas det blir en grundlig analys av dagen.
Och en ny taggad Lund till Tyskland.
Tycker du det är helt ok? då är du patriot
Tror citatet exkluderar det uppenbara att han såklart missbedömde omkörningen.
Rea täcker upp sitt spår, då har förmodligen har hört Biaggi's V4 och vet att den är snabbare.
Det skulle jag, och förmodligen ni med, ha gjort.
Kunde inte se att de hade kontakt på repriserna på Eurosport.Jo. Det ser ju ut som han hade kontakt med Rea tom.
Kunde inte se att de hade kontakt på repriserna på Eurosport.
Förstår inte varför Biaggi inte bara kunde säga att han gjorde ett misstag, sånt händer alla. Istället ska det skyllas på ditten och datten.
Klart jag följer BiaggiHan säger visst att det är han som gör ett misstag. Följ den störste på Twitter så du hänger med.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari