lurkat länge nog nu...

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Kawasaki z400f -83
Sporthoj.com, mitt tidsfördriv på jobbet, läser intill nästan alla trådar på överflöd, Meck och Mc relaterade forumen och drömmer mig till min första hoj som jag nu lägger en handpenning på. Själv är jag en sucker på gamla 80 tals hojar, gärna touring modeller då jag gillar dem av rent estetiska själ. Men sporthoj.com är väldigt underhållande, och får en att fundera på ifall man kanske ska testa lite sporthojar senare för att smälta in och känna sig lite mer delaktig - när jag kirrat kortet dvs, alltid kul att testa lite nytt, kanske jag gillar det? Gillar ju fart så :tungan:

Varför jag skaffa ett konto om jag inte har en sporthoj? Frågar jag till och med mig själv, men har haft lust att svara på många inlägg, så blev trött på att lurka i skuggorna, men kanske håller käft ändå för att inte störa er äkta sporthojare :Bugar

Vad tycker ni om nicket? Googlade på vad mitt namn betyder, och det där blev svaret. Passar bra, gillar vitt. Vit hoj.. vitt ställ..

// E

Last edited:

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Kawasaki z400f -83
Snygg är ett relativt begrepp till vad varje enskild person tycker är snyggt, så det är en hyffsat omöjlig fråga att svara korrekt och faktaenligt på tycker jag :D

Härligt att känna sig välkommen! Och tackar för biran! *skål*

tarm

fu
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
vtr1000f
Snygg är ett relativt begrepp till vad varje enskild person tycker är snyggt, så det är en hyffsat omöjlig fråga att svara korrekt och faktaenligt på tycker jag :D

Härligt att känna sig välkommen! Och tackar för biran! *skål*

"Är du snygg?" ska läsas som "har du självförtroende och humor?".

Men, jag väljer att tolka det som att du är tokhet! Nå...? :brynad

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
hej och välkommen!:hej säger som jag brukar till nya tjejer på forumet, även om du som hängt här ett tag kanske redan är med i matchen:attityden på forumet är väldigt grabbig och antagligen kommer du få ett ganska oseriöst bemötande som i vissa fall gränsar till sexistiskt, men låt inte det hindra dig utan ge tillbaka med samma mynt och ta allt med en nypa salt så kommer du att trivas som fisken i vattnet!:tummenupp

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
letar....
Välkommen in till dårhuset...fast det visste du ju!

Nej skoja bara pojkar... ni ger mig många leenden :)

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
Nu blev ju jag jättenyfiken på vad du heter? Whiteguardian va fan blir det för namn. Hur googlade du fram det?

Varmt välkommen också!

//Dafe

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Kawasaki z400f -83
"
attityden på forumet är väldigt grabbig och antagligen kommer du få ett ganska oseriöst bemötande som i vissa fall gränsar till sexistiskt, men låt inte det hindra dig utan ge tillbaka med samma mynt och ta allt med en nypa salt så kommer du att trivas som fisken i vattnet!"

Jag simmar lugnt, som hugo (pacu fisken tråden)
Och jag tror inte det blir några problem att ta saker med en nypa salt, det är jag en självutnämnd expert på :tummenupp

"Är du snygg?" ska läsas som "har du självförtroende och humor?".

Men, jag väljer att tolka det som att du är tokhet! Nå...?

Ingen krasch eller vurpa i världen skulle hindra mig från att vara het, jag skulle bära denna fejja :crash med svindlande övertygelse!

Åhnej!!!

Du vet mycket väl vad fråga ett till nya cheyer på SH är för nått.

:Ligga???

Men vilken fråga vill man få besvarad först egentligen? ;)

Nej inte ska du hålla käften om du har något du vill talaom.
Ska jag lägga på minnet!

Välkommen in till dårhuset...fast det visste du ju!

Om det här är dårhuset så älskar jag sveriges psykvård =O

Yes, välkommen dårå...
Hej och välkommen!
heavy metalcommen
tackar :) (nån annan som tycker att den där gubben inte ser så jätte glad ut? )

Nu blev ju jag jättenyfiken på vad du heter? Whiteguardian va fan blir det för namn. Hur googlade du fram det?

Varmt välkommen också!

//Dafe
Har man skills på google så har man! ;)

Mitt namn betydde bland annat "den vite","trofast", "trustworthy" och "guardian". Namnet hade spansk, germanskt och arabisk bakgrund, därav alla olika betydelser. Det är bara att googla på "namn" + "betydelse" eller "name + meaning" så hittar du sidor du kan slå in ditt namn på - så spring iväg och jaga nu och kom tillbaka och säg vad du fick =D

// WG

Last edited:

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
Mitt namn är inget kul kommer från den romerska guden Mars har även betydelsen krigsherre (Martin).

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...