WhiteGuardian
Ny medlem
Sporthoj.com, mitt tidsfördriv på jobbet, läser intill nästan alla trådar på överflöd, Meck och Mc relaterade forumen och drömmer mig till min första hoj som jag nu lägger en handpenning på. Själv är jag en sucker på gamla 80 tals hojar, gärna touring modeller då jag gillar dem av rent estetiska själ. Men sporthoj.com är väldigt underhållande, och får en att fundera på ifall man kanske ska testa lite sporthojar senare för att smälta in och känna sig lite mer delaktig - när jag kirrat kortet dvs, alltid kul att testa lite nytt, kanske jag gillar det? Gillar ju fart så
:
Varför jag skaffa ett konto om jag inte har en sporthoj? Frågar jag till och med mig själv, men har haft lust att svara på många inlägg, så blev trött på att lurka i skuggorna, men kanske håller käft ändå för att inte störa er äkta sporthojare
Vad tycker ni om nicket? Googlade på vad mitt namn betyder, och det där blev svaret. Passar bra, gillar vitt. Vit hoj.. vitt ställ..
// E
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Varför jag skaffa ett konto om jag inte har en sporthoj? Frågar jag till och med mig själv, men har haft lust att svara på många inlägg, så blev trött på att lurka i skuggorna, men kanske håller käft ändå för att inte störa er äkta sporthojare
![Buga :Bugar :Bugar](/img/smilies/nya/hail.gif)
Vad tycker ni om nicket? Googlade på vad mitt namn betyder, och det där blev svaret. Passar bra, gillar vitt. Vit hoj.. vitt ställ..
// E
Last edited: