lurkat länge nog nu...

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Kawasaki z400f -83
:pannkyss :D

Gå vidare på sh nu eller ska detta bli en sticky :D :D :tungan

//Robin

Jag tycker den här tråden är helt värd en sticky! :yoparty

Nej, men jag läser jätte mycket trådar bara det att jag sällan har något att säga som inte redan är sagt...

eller så kan jag inte svaret och är bara nyfiken på vad alla andra säger och lägger det på minnet ifall jag skulle få samma problem nån gång :tummenupp Men ni lär väl se en kråka från mig då och då iaf.

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Kawasaki z400f -83
Tackar, jag är rätt stolt över honom :) Seså fixa en avatar du också nu va :tummenupp

Vet inte vad man ska ha för nått, det man sätter upp som ava spelar stor roll i hur jag uppfattas som person (så är det) tänkte att det kanske är bäst att skita i det just därför ;) om jag ändå inte hittar något snyggt.

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Vet inte vad man ska ha för nått, det man sätter upp som ava spelar stor roll i hur jag uppfattas som person (så är det) tänkte att det kanske är bäst att skita i det just därför ;) om jag ändå inte hittar något snyggt.

Hehe gör som dom andra: Ta en bild på din motorcykel eller när du gör ett knäskrap eller när du stegrar (en sammanfattning av de vanligaste avatarerna här på sporthoj) :tungan

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Kawasaki z400f -83
Hehe gör som dom andra: Ta en bild på din motorcykel eller när du gör ett knäskrap eller när du stegrar (en sammanfattning av de vanligaste avatarerna här på sporthoj) :tungan

Eller så kör jag din grejj med nått coolt tecknat som jag glor på ;)

Nä, men en bild på hojjen ska man väl fixa ändå till garaget, men det lär ju dröjja ett tag till då jag ska pyssla lite med den. Sen är det ju trist att falla in bland mängden ;) Så får hitta på något annat när jag lyckas få mitt lata arsle att göra det

Last edited:

Metusalem

Arbetsbefriad
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
Ducati Pantah 600 -82; Kawasaki GPZ 900 R -90
Huurru Probotector! Var kommer versen ifrån? Äre hemlit?

Varför inte ett piano:D Eller en tvärflöjt:)

Last edited:

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Eller så kör jag din grejj med nått coolt tecknat som jag glor på ;)

Nä, men en bild på hojjen ska man väl fixa ändå till garaget, men det lär ju dröjja ett tag till då jag ska pyssla lite med den. Sen är det ju trist att falla in bland mängden ;) Så får hitta på något annat när jag lyckas få mitt lata arsle att göra det

Kör på, vi är inte så många som har tecknade avatarer :tummenupp

Huurru Probotector! Var kommer versen ifrån? Äre hemlit?

Nej då, ingen hemlighet, den kommer ifrån en låt som heter Mr Cool med Snook :yoparty Tänkte ta hela versen men det skulle då bli en lite lång signatur :)

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Kawasaki z400f -83
Danke! Haft kul hittils :D
i like it. Vad heter du förresten? fet översättning
El-sladden ;) . Elvira -> Vira =Wire, Wire = Sladd - El-sladd - Sladden. XD
- kanske borde kalla mig för det istället :näsblod

Kör på, vi är inte så många som har tecknade avatarer :tummenupp
Får hitta på nått sånt då :D hittat lite grejjer, men inget som känns helt klockrent.

Du är riktigt allmänbildad du ju ;)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...