<Anton> skrev:2062622SÖK!!
ja vet att det finns trådar om just detta, pga att ja har startat minst en själv...
ExXe skrev:2063007Jag läste dina trådar, verkar som man typ måste ha ett CoC-dokument som man skickar till VV, sen får man skylt. Sen efterdet så får man besiktiga in den.
Detdär intyget har inte KTM verkstaden behörighet att skriva, i själva verket inte ens KTMs generalagent utan du får vända dig till österike. Lyckas du få ut intyg så var väldigt vänlig och säg mig vart du fick det.avatar skrev:2065296Vet inte om det är några speciella krav för en 125:a men annars gäller detta:
Ring KTM i Örebro, 019-585750, och beställ ett CoC-intyg.
Återställ hojen till 110% originalskick, be din lokala KTM-handlare besiktiga hojen och skriva ett intyg på att den är återställd till helfordonsgodkänt utförande.
Boka sedan tid för registreringsbesiktning hos Bilprovningen.
Jag försökte mig på denna manöver för ett par timmar sedan men jag torskade på intyget, dubbdäck och en trailtech-dator.
philsson skrev:2066067Detdär intyget har inte KTM verkstaden behörighet att skriva, i själva verket inte ens KTMs generalagent utan du får vända dig till österike. Lyckas du få ut intyg så var väldigt vänlig och säg mig vart du fick det.
Ja det får vi hoppas. Det gör jag verkligen för din skull. Och får du ut det intyget du behöver så antar jag att jag också kommer få ut det, med din hjälp såklart.avatar skrev:2068018Så snart min blivit godkänt ska vi lyckas med din också, var så säker!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|