lv-regga tm 125 00a

klitx

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2007
Ort
sundsvall
Hoj
dt125x
Sket i att köpa stingen va inte värd det han bjöd.

Så jag tänkte köpa en annan men nu börjar det sina på begagnade mc:D

det jag undrar nu då är om det är värt att regga denna http://www.blocket.se/vi/11313544.htm?ca=4_s Om det är mycket jobb fastän han skriver att han ha papper m.m. har kollar kollat runt på gamla trådar men ha inet hitta nå pris på hur mycket det kostar att registrera.

någon som kan skriva lite info om crossen?:)
 

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Sket i att köpa stingen va inte värd det han bjöd.

Så jag tänkte köpa en annan men nu börjar det sina på begagnade mc:D

det jag undrar nu då är om det är värt att regga denna http://www.blocket.se/vi/11313544.htm?ca=4_s Om det är mycket jobb fastän han skriver att han ha papper m.m. har kollar kollat runt på gamla trådar men ha inet hitta nå pris på hur mycket det kostar att registrera.

någon som kan skriva lite info om crossen?:)

ta allt det där med "prulle" det är hans hoj :D
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Sen kan man fråga sig. Varför reggar man inte in den å kan på så sätt sälja den dyrare om det nu är sååååå enkelt? :hihi
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2908717 Sen kan man fråga sig. Varför reggar man inte in den å kan på så sätt sälja den dyrare om det nu är sååååå enkelt? :hihi
För att ens farsa är körd i huvudet och inte låter mig göra det...

Som du kanske fatta så är det min hoj :)

Vad vill du veta? Den är helt nyrenoverad och ombestyckad. Jag har kört ca 15 mil på gatan och 4 h i skogen med den.

Jag kan ju säga att du kommer göra en grym affär eftersom jag missbedömde skicket när jag köpte den och har fixat allt nu och ändå säljer jag den 3000 billigare än jag köpte den för. :) Ring på 0733319520 om du har några frågor, tro mig jag bitts inte.
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
2908735 För att ens farsa är körd i huvudet och inte låter mig göra det...

Som du kanske fatta så är det min hoj :)

Vad vill du veta? Den är helt nyrenoverad och ombestyckad. Jag har kört ca 15 mil på gatan och 4 h i skogen med den.

Jag kan ju säga att du kommer göra en grym affär eftersom jag missbedömde skicket när jag köpte den och har fixat allt nu och ändå säljer jag den 3000 billigare än jag köpte den för. :) Ring på 0733319520 om du har några frågor, tro mig jag bitts inte.
DE gö du vist :4skrika
 

klitx

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2007
Ort
sundsvall
Hoj
dt125x
Jaha okej:) Ringer dig någon dag i veckan :) syrran sitter i telen 24/7 och min mobil ville falla i betonggolvet och gå sönder :D


hur mycket kostar det att regga den ? vet du det ? och är det säkert att dem inte kollar strypningen när man ska regga den.
 

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Jaha okej:) Ringer dig någon dag i veckan :) syrran sitter i telen 24/7 och min mobil ville falla i betonggolvet och gå sönder :D


hur mycket kostar det att regga den ? vet du det ? och är det säkert att dem inte kollar strypningen när man ska regga den.

Du kan sätta i en egen liten bricka i kröken, så tror dom den är strypt..
 

klitx

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2007
Ort
sundsvall
Hoj
dt125x
Okej . synnd att man bor uppe i norrland finns inga hojar här alla är neråt i läne:D:p haha
 

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Nej dom har ingen möjlighet att mäta effekten, dock provkör dom hojen.. så då "märker" dom ju ibland om den går förjävla bra.. men oftast skiter dom i vilket..
 

klitx

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2007
Ort
sundsvall
Hoj
dt125x
okej:)

Någon som vet hur mycke det kostar eller kan man kontakta doom och fråga?:)
 
Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2908759 Jaha okej:) Ringer dig någon dag i veckan :) syrran sitter i telen 24/7 och min mobil ville falla i betonggolvet och gå sönder :D


hur mycket kostar det att regga den ? vet du det ? och är det säkert att dem inte kollar strypningen när man ska regga den.
Fulständig säker dock får du tysta ner den med en brika eller något då den låter som en enduro gör.. Som kiel säger så bryr dom sig inte eftersom dom inte kan bevisa det. Sök på regning av import fordon, det är samma sak som du ska göra.

Ett alternativ är att bara ösa på mätaren och det och fotsätta köra enduro reggat, få poliser vet skilnaden å iom att den e reggad på 11kw är det nog rätt lätt att prata sig ur, och åker du dit är bötrena 800 kr för olovligkörning men körkort och lämp får du behålla. Men det är en onödig risk tycker jag :)
 

mejje

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Ort
c",) Timrå
Hoj
Cbr600f med ubergula fälgar mohaha
Okej . synnd att man bor uppe i norrland finns inga hojar här alla är neråt i läne:D:p haha


norrlänningan är extremast ;) ett eget folk med mycket motor i skälbenet ^^.
hej fresten klitx . vad för svalss bo är düdå? ;) håller tummarna på att du vet vart timrå ligger iaf hei
 

klitx

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2007
Ort
sundsvall
Hoj
dt125x
Okej:) aah det låter ju bra ska snacka med far för han jobba typ varje helg och lite tajt att åka en vardag:) haha självklart gör jag det mejje jag går i timrå gymnasium du då?

så det skulle räcka med en bricka och jag inte behöver byta ljuddämp..:)
 
Last edited:

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
För att ens farsa är körd i huvudet och inte låter mig göra det...

Som du kanske fatta så är det min hoj :)

Vad vill du veta? Den är helt nyrenoverad och ombestyckad. Jag har kört ca 15 mil på gatan och 4 h i skogen med den.

Jag kan ju säga att du kommer göra en grym affär eftersom jag missbedömde skicket när jag köpte den och har fixat allt nu och ändå säljer jag den 3000 billigare än jag köpte den för. :) Ring på 0733319520 om du har några frågor, tro mig jag bitts inte.


hur motiverar han att du inte får regga den ?
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2909325 hur motiverar han att du inte får regga den ?
Att han tycker den är för vild, att han tror jag kommer köra ihjäl mig..

2909229 Okej:) aah det låter ju bra ska snacka med far för han jobba typ varje helg och lite tajt att åka en vardag:) haha självklart gör jag det mejje jag går i timrå gymnasium du då?

så det skulle räcka med en bricka och jag inte behöver byta ljuddämp..:)
Precis så jag hade tänkt göra :)
 
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top