Lvt 2013

noll8:an

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2011
Hoj
(Sålda Aprilia Tuono Factory -20*2, KTM Super Duke GT -18, Aprilia Tuono 1100RR -17, Aprilia RSV1000R Tuono -06, Suzuki GSX750F -00)
Gott gazzaz idag!! Tack Dennis, skön runda du rekade ihop åt oss.....:tummenupp

noll8:an

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2011
Hoj
(Sålda Aprilia Tuono Factory -20*2, KTM Super Duke GT -18, Aprilia Tuono 1100RR -17, Aprilia RSV1000R Tuono -06, Suzuki GSX750F -00)
Tusen tack alla, fantastisk runda! Särskilt tack till Dennis såklart, superkul att köra vägar man aldrig hittat själv (och förmodligen aldrig kommer hitta igen :gråta)

Du får köra med oss på onsdagarna från Staffanstorp så kommer du få köra på minst lika roliga vägar...:)

Danne

AnesN

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2010
Hoj
GSX-R 1000 K6 KTM 660 SMC 05
Låter som att ni hade det jävligt trevligt, synd att jag missade det... Var dock tvungen att sticka på "kalas/fest" på kvällen dagen innan. Blev massa sprit och häng dagen efter :Rockbanan
Ajja kommer väl på onsdag om vädret är fint, får väl inviga onsdags gazzet. Ser fram emot att träffa er man inte träffat sen förra säsongen! ,
edit: kom på att det är valborg på onsdag, blir det inget gazz?

Haha, när en slowmotion grupp introduceras där lovar jag att jag är på :tummenupp

Du har ju lugna gruppen på Onsdagar, kör jag oftast. Rätt ok takt,även för nybörjare(alla väntar in alla), Vi har ju inte bråttom någonstans. Hoppar in i Mellan om det är nice väder och jag är gazz sugen :yoparty

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...