Lycklig ny ägare av RG125F

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Suzuki RG125F -92 utagen 93..
jahapp, då har man skaffat hojj också,, slänger upp några bilder på den så snart jag kan :)

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
här har vi en bild på skönheten då :tummenupp

c7dcbd72081a4db897ca628d28abe9db.jpg

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Grattis till en fin hoj.. tyvärr kan jag inte se bilden då jag sitter och jobbar, dom har spärrat vissa sidor :( btw så vet jag ungefär hur en rg ser ut ;)

steff

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -00
hittar inga annonser på rg:s vart hitta du annonsen på den där :)?

steff

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -00
måste säga att det var exakt likadant när jag hitta min hade sökt på "yamaha dt 125 r" och delat upp det var för sig... men hitta typ inga sen drog jag på en "dt125r" då hittade jag endast en med kanonpris som jag heller inte hittat förut... riktigta klantar som lägger ut dom så ;D men dessa 2 hade ju tur iaf ;)

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
jora, kan man lugnt säga ;) .. annonsen hade juh vart ute på nätet 1 månad innan jag hittade den.., hade man hittat den om man sökte på rg lr suzuki så skulle den juh vart veck bara nån vecka efter att den lagts ut, men som sagt.. tur hade man :tummenupp

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
jora, ja fick ge 20k för den.. vikket jag tycker va ett rikigt bra pris på en så bra hojj,, den har verkligen blivit väl omskött :tummenupp

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
tack du :),, ska nog ta å ringa körskolan nu ja å försöka få tid för teoriprov..

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
heNkOne skrev:
jora, ja fick ge 20k för den.. vikket jag tycker va ett rikigt bra pris på en så bra hojj,, den har verkligen blivit väl omskött :tummenupp

jo, det var helt okej pris. ser ut som att den har miniblinkers med vita glas i coolfiberlook också...OCH blåeloxerade ventilhattar!
Nice. ;)

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
SpeedAbuser skrev:
jo, det var helt okej pris. ser ut som att den har miniblinkers med vita glas i coolfiberlook också...OCH blåeloxerade ventilhattar!
Nice. ;)

Vet inte om det är orginal me blåeloxerade ventilhattar för de har ja på min oxå... lite gay-varning men va fan :crash

heNkOne: såg bilden nu oxå, kan inte riktigt minnas men jag ser en exakt sådan hoj varje dag förutom att ja har 250 "slipon" :rock

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Fetti! :tummenupp

Men jag tyckte AF1 var grymmare! :)

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Xr600 dubbelknas, Bandit 1200
steff skrev:
måste säga att det var exakt likadant när jag hitta min hade sökt på "yamaha dt 125 r" och delat upp det var för sig... men hitta typ inga sen drog jag på en "dt125r" då hittade jag endast en med kanonpris som jag heller inte hittat förut... riktigta klantar som lägger ut dom så ;D men dessa 2 hade ju tur iaf ;)

Jo ja vet ja sökte på samma, o den me kanonpris tänkte ja köpa efter att ja har jobbat....Var det du som köpte den?

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
SpeedAbuser: jora, då ser du rätt för d é just vad den har.. å nu står juh moddandet upp té mig.. ;)

SkorvKalle : Okedoki, vi får se va jag gör åt denna fina hojjen... å ja kan juh hålla med om att ljuddämparna på 125:eek:rna ser rätt klena ut så en slipon gör säkert nytta,, utseende mässigt iaf. :tummenupp...

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
heNkOne: kan du fixa bild på din förra AF1?

:kär, den är så fiiiiiin!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...