Lycklig ny ägare av RG125F

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Suzuki RG125F -92 utagen 93..
njeh, nu måste du blandat ihop mig mé någon,a ja har inte haft nån af1?! fast ja kan juh lägga upp nån fin bild på en rigtingt fin af1:a..
den här é snygg :öl

apr-af1-91-bikepics-28026.jpg

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Jag är 100% på att du hade en AF1, som du sålde. Och den var skitfin...Typ runt en -90'a kanske

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
heNkOne skrev:
ja inte vare jag iaf.. ja hade nog nöjt mig mé en af1 om jag hade en..

She's beutiful! Pungade du ut för hela RG:n själv? BTW vart skall du ta ditt MC-kort (Vad kostar det) och har du köpt skinnställ? Hur fick du hem den..? =) Mkt frågor på en gång ;)

Ser att du bor i Knivsta?? 87:a lr?

Last edited:

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
joup, allt fick ja betala själv.. enda pärona hjälpte mig betala va lite skyddsutrustning.. å ja tog min första körlektion idag hos nybrons trafikskola.. ja ska försöka hålla ner priset på kortet té ca. 5-6 tusen.. genom att övingsköra en hel del hemma mé räsern :squid .. å jora, skinnställ har jag.. å hem hit kom den mé släp enda nere ifrån kalmar.. tog en hel dag å hämta..
å 87:a é ja också.. tror d va svar på alla frågorna?!

Esquina

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
heNkOne skrev:
joup, allt fick ja betala själv.. enda pärona hjälpte mig betala va lite skyddsutrustning.. å ja tog min första körlektion idag hos nybrons trafikskola.. ja ska försöka hålla ner priset på kortet té ca. 5-6 tusen.. genom att övingsköra en hel del hemma mé räsern :squid .. å jora, skinnställ har jag.. å hem hit kom den mé släp enda nere ifrån kalmar.. tog en hel dag å hämta..
å 87:a é ja också.. tror d va svar på alla frågorna?!

Jo jag tror du fick med allt ;) Jag skall oxå ta på Nybrons... Men ack så dyra dom är, dom sa att genomsnittet förra året på lektioner för MC var 17 LEKTIONER! :skrämd och och 14 000:- Men som du säger så skall man hålla priset nere runt 5-6, det är iaf ganska rimligt.

BTW gick första lektionen bra? Körde du med deras Kawa Enduron? Hade dom något att anmärka på så här i början? Då har du sökt gymnasium oxå? Får man fråga vilket isf. :D

En del frågor igen, hoppas det inte blir jobbigt o svara på :rock

steff

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -00
heNkOne skrev:
enda pärona hjälpte mig betala va lite skyddsutrustning..

fick du betala försäkringen själv? och hur mycket får man betala i försäkring för en rg 125 f - 92 ?

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Esquina: usch ja, deras priser é då inte nå uppmuntrande direkt.. å jora, kawan var d man fick köra mé,, lite skillnad å köra mé 1:a i på en sån jämfört mé rg:n, men d gick väl rätt så fint ändå, trots lite småproblem mé just krypkörning, men d får ja väl se till att träna mycke på..
va nu i helgen uppe vid sommarstället å brände runt mé bågen på grusvägar, kan inte rekomendera andra till att göra d, sporthoj, grus, kurvor å för höga farter é inge vidare kombination :rolleyes:..
å gymnasie kommer ja gå i märsta.. kommer gå natur, data på hockeygymnasiet där..

steff: försäkringen hamnade på ca. 700kr när ja har den skriven på farsan.. å då é d halv/halv, och även det får jag stå för själv..

För övrigt så kommer ja plocka bort dekalerna på hojjen å byta ut dem mot enligt mig lite fräschare dekaler.. blir säkert lite ommålning här å var också :tummenupp

Esquina

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
heNkOne skrev:
Esquina: usch ja, deras priser é då inte nå uppmuntrande direkt.. å jora, kawan var d man fick köra mé,, lite skillnad å köra mé 1:a i på en sån jämfört mé rg:n, men d gick väl rätt så fint ändå, trots lite småproblem mé just krypkörning, men d får ja väl se till att träna mycke på..
va nu i helgen uppe vid sommarstället å brände runt mé bågen på grusvägar, kan inte rekomendera andra till att göra d, sporthoj, grus, kurvor å för höga farter é inge vidare kombination :rolleyes:..
å gymnasie kommer ja gå i märsta.. kommer gå natur, data på hockeygymnasiet där..

Ehm, okey :) Btw, känner du Stefan Lucas?

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
mjorå, han bor typ 4 hus bort från mig.. krulltotten gick juh tom. i min klass :)..

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
joh tack du :).. å så snart ja bytt ut dekalerna té lite fräsigare sådana så ska ja ta å kasta upp lite fler bilder :tummenupp

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Men varför man ger en så snygg hoj rosa dekaler har jag aldrig riktigt fattat...

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
jadu, bra fråga.. men d va väl populärt mé fjasfärger kring 92.. även nsr:en från 92 ser juh för skabbig ut mé de udda färgvalen.. *min åsikt* å på't ungefär såhär hade ja tänkt att hojjen ska se ut efter att nya dekaler sats på.. lekt lite nybörjaraktigt mé photoshop :D...
2f25ecaea4c44d3e8eea90d45c1d1534.jpg

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
heNkOne skrev:
jadu, bra fråga.. men d va väl populärt mé fjasfärger kring 92.. även nsr:en från 92 ser juh för skabbig ut mé de udda färgvalen.. *min åsikt* å på't ungefär såhär hade ja tänkt att hojjen ska se ut efter att nya dekaler sats på.. lekt lite nybörjaraktigt mé photoshop :D...
2f25ecaea4c44d3e8eea90d45c1d1534.jpg

snälla, ta inte bort dom gamla dekalerna...du kommer bara ångra dig...plus att värdet sjunker som en sten på den! :zpy

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
dekalen på ena sidan é totalt sönderskrapad.. så därför é byte d enda alternativet som finns om man inte vill köra runt mé en halv dekal på ena sidan... å för övrigt så tycker jag inte alls att dekalerna som sitter på nu é spec. snygga så ja köper hellre nå helt nytt än att byta ut den gammla mot en likadan..

Esquina

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
heNkOne skrev:
mjorå, han bor typ 4 hus bort från mig.. krulltotten gick juh tom. i min klass :)..

Jaså? Fan va nice :] brukar vara där ibland, jo krull har han gott om. Lamm =) Well vi kanske träffas på någon gång, who knows?

Minnet friskar upp lite grann lirade du hockeymålvakt i knivsta och var med i TV-pucken eller likande?

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
mjahaja, där ser man.. jora, jag stod i mål för knivsta en gång i tiden.. å var med i sveriepucken, och nå mcdonaldscup nu i vintras.. men tv-pucken missa ja faktiskt.. har vi kanske möts nångång, lr va é d du é ute efter ;)?!

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...